مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۹:۳۵
کد خبر: ۸۸۶۲۲۴
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد
محمد حسین اسماعیلی با صدور حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛محمد حسین اسماعیلی با صدور حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.در حکم سید عباس صالحی خطاب به  اسماعیلی آمده است:

نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب می‌شوید.

 با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنر پرور استان قزوین در مسیر رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

اسماعیلی پیش از این به عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران مشغول به خدمت بود.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین و مدیر فرهنگسرای رازی و مدیریت هنرستان موسیقی تهران از جمله سوابق فرهنگی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین است.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین مشغول به خدمت بود که از سمت خود استعفا کرد.

 

نظر شما
پرونده ویژه