سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به فارس

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۲:۱۹
کد خبر: ۸۸۶۳۰۷
سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به فارس
حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح چهارشنبه به استان فارس سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: حجت الاسلام قمی صبح چهارشنبه سفر یک روزه خود را به استان فارس آغاز می کند.

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی افزود: از جمله برنامه هایی که حجت الاسلام قمی پس از انتصاب درمقام ریاست سازمان تبلیغات اسلامی دنبال کرده سرکشی مستقیم و بدون واسطه به مناطق کشور و کسب اطلاعات در سطح استانی و شهرستانی بوده و در همین راستا با دعوت قبلی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، رئیس سازمان روز چهار شنبه مورخ ۳۰ مرداد ماه جاری به استان فارس سفر خواهد کرد.

وی در تشریح جزئیات این سفر افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام  عزاداری سید و سالار شهیدان(ع)، همایش طلایه داران تبلیغ با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از آیات عظام، مبلغین بومی، روحانیون مستقر، روحانیون طرح هجرت، طلاب مدارس علمیه و روحانیون استان با حضور ایشان در روز چهارشنبه برگزار می گردد.

وی دیدار با مسئولین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها و پرسنل تبلیغات اسلامی استان را یکی دیگر از برنامه های حجت الاسلام قمی دانست و اضافه کرد: باهماهنگی های انجام شده ابتدا سالن همایش ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس  توسط حجت الاسلام قمی افتتاح سپس این دیدار صورت می گیرد و در ادامه نیز  مسئولیت ادارات و پرسنل این سازمان مشکلات و موانع پیش رو را توضیح داده و راه کارها بررسی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزاری همایش بزرگ دیدار با پیرغلامان حسینی را از اولویتهای سفر ریئس سازمان تبلیغات اسلامی دانست و تاکید کرد: همایش پیرغلامان حسینی و مداحان اهل بیت چهار شنبه شب با حضور حجت الاسلام قمی در محل مهدیه با حضور حداکثری مسئولین هیات مذهبی و مداحان، قاریان و سخنرانان هیات مذهبی استان برگزار خواهد شد که در این نشست  چالشها و آسیبهای فراروی هیات مذهبی بررسی و تحلیل می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: دیدار با هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی در قالب دیدار با زیر مجموعه حوزه هنری برنامه ریزی شده و در این راستا با ۳۰ نفر از هنرمندان حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: همچنین برنامه دیدار وگفت وگو با یکصد نفر از فعالین قرآنی نیز در دستور کار برنامه های سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور به شیراز است.

 

نظر شما
پرونده ویژه