امروز ؛

استاندار چهارمحال و بختیاری درگذشت پدر شهیدان کاظمی پور را تسلیت گفت

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۷:۳۷:۰۸
کد خبر: ۸۸۶۳۴۸
استاندار چهارمحال و بختیاری درگذشت پدر شهیدان کاظمی پور را تسلیت گفت
استاندار چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان کاظمی پور از شهدای شهرکرد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در متن پیام تسلیت اقبال عباسی آمده است : خبر درگذشت همکار بازنشسته استانداری، حاج فرج الله کاظمی پور، پدر گرانقدر شهیدان معظم « اکبر و ابراهیم کاظمی پور» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این پدر نمونه‌ی صبر و مقاومت ، با تربیت عاشورایی خود ، فرزندانی رشید و دلاور را تقدیم اسلام و انقلاب عزیز کرد که قطره‌ قطره‌ خونشان حافظ امنیت و کیان ایران اسلامی است و حال پس از سالها فراق در کنار فرزندان رشیدش به آرامش ابدی رسید.

اینجانب این ضایعه را به مردم غیرتمند استان، خانواده‌های معزّز ایثارگران به ‌ویژه به خانواده محترم شهیدان کاظمی پور صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن پدرفداکار علّو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومندم.

به گزارش ایرنا، پدر شهیدان ابراهیم و اکبر کاظمی پور روز شنبه در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحوم حاج"فرج الله کاظمی پور" پدر ۲ شهید دفاع مقدس متولد ۱۱ شهریور ماه ۱۳۱۵ در سن ۸۳ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سن به دیار باقی شتافت.

این پدر شهید متولی و مووسس حسینیه شهیدان کاظمی پور در شهرکرد است که این حسینیه را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد شهدای اسلام بخصوص ۲ فرزند شهید خود احداث کرده بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این پدر ۲ شهید بزرگوار روز  یکشنبه مورخ ۲۷ مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح از حسینیه شهدای کاظم پور تا گلزار شهدا برگزار می شود.

شهید "ابراهیم کاظمی پور" دیماه ۱۳۴۲ در شهرکرد به دنیا آمد و پس از اخذ مدرک دیپلم به عنوان سرباز در جبهه حضور یافت و پنجم اسفند ۱۳۶۲ به شهادت رسید .

شهید" اکبر کاظمی پور" هم پنجم خرداد ۱۳۴۶ در شهرکرد به دنیا آمدودر مقطع سوم متوسطه از سوی بسیج در جبهه حضور یافت  و دوازده روز بعد از برادرش ؛ هفدهم اسفند ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید.

چهارمحال و بختیاری در سالهای دفاع مقدس دو هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز