ابتکار:

مبنای خانواده سالم احترام متقابل است

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۲:۳۶
کد خبر: ۸۸۶۳۷۲
مبنای خانواده سالم احترام متقابل است
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت : مبنای خانواده سالم احترام متقابل ، رعایت حقوق یکدیگر و مهمتر از همه مهارت های ارتباطی خوب است .

به گزارش برنا،کارگاه آموزشی فصل فصل زندگی با موضوع مدیریت خشم با حضور معاون محترم امورزنان وخانواده نهاد ریاست جمهوری ، معصومه ابتکار در سالن کنفرانس حسین رضازاده اردبیل برگزارشد.

در این کارگاه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه برای داشتن خانواده سالم باید احترام ها متقابل باشد گفت : مبنای خانواده سالم احترام متقابل ، رعایت حقوق یکدیگر و مهمتر از همه مهارت های ارتباطی خوب است .

او ادامه داد : بدون دخالت در سرنوشت نمی‌توان تغییر و تحولی در جامعه ایجاد کرد و هر دو جنس زن و مرد نسبت به ایجاد تحول مسئول و موظف هستند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد : دین اسلام برتری افراد را نه در جنسیت بلکه در تقوا و پرهیزگاری قرارداده است و این اصل مهم گاهی نادیده گرفته شده و نسبت به آن بی‌توجهی می‌شود.
ابتکار درادامه هدف از اجرای طرح ملی خانواده را تقویت و آموزش مهارت‌های ارتباطی بین خانواده و مهارت‌های ارتباطی بین نسلی عنوان کرد و افزود: آموزش تفکر صحیح نقادانه، آموزش صحیح ارائه دیدگاه‌های خود، آموزش نحوه طرح مسائل و موضوعات مورد نیاز در روابط اجتماعی در این طرح دنبال می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز