سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در آیین جشنواره ایران زمین:

برای رونق اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری الگوهای موفق و دانش بنیان باید معرفی شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۲:۴۹
کد خبر: ۸۸۶۴۶۶
برای رونق اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری الگوهای موفق و دانش 
بنیان باید معرفی شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در آیین جشنواره ایران زمین گفت: برای رونق اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری الگوهای موفق و دانش بنیان باید معرفی شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پیمان آرامون در نخستین آیین جشنواره ایران زمین که باهدف معرفی فرهنگ، آداب و رسوم،صنایع دستی،موسیقی و ورزشهای بومی محلی استان در دهکده چی چست ارومیه برگزار شد گفت: برای رهایی از اقتصاد تک محصولی و رونق اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری الگوهای موفق و دانش بنیان باید معرفی شوند.

وی افزود:معرفی ظرفیت‌ها و توانمندیهای مناطق روستایی در جذب سرمایه گذاری ها از اهداف برگزاری جشنواره های بومی و محلی است که با استقبال علاقمندان به بخش مواجه بوده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه سخنان خود گفت: دستیابی به اهداف توسعه پایدار نیازمند توسعه در تمامی ابعاد و بخش ها است و جامعه روستایی به عنوان یکی از کانون های اصلی تولید در این مقوله نقش بسزایی دارد.

پیمان آرامون بر استفاده از ایده های نو وخلاق در تولید ثروت با درک صحیح از داشته ها و توانایی ها در حرکت بسوی اهداف و چشم انداز های توسعه ای تاکید کرد و افزود :وظایف دستگاههای متولی در این بخش بسیار مهم بوده  و باید با حمایت از افراد توانمند و خلاق در جهت تحقق برنامه ها تلاش مضاعف داشته باشند.

وی گردشگری و طبیعت گردی را از ظرفیت های کم نظیر استان در جذب سرمایه ها و ایجاد اشتغال دانست و اظهارداشت: بوم گردی و راه اندازی تورهای گردشگری داخل استان، معرفی صنایع دستی و کمک به بازیابی و فروش محصولات، ارائه تسهیلات و استفاده از ظرفیت های محلی در ایجاد اشتغال از جمله برنامه های استان در سال‌های اخیر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز