استاندار لرستان:

نا امید کردن مردم خیانت است / مردم تشخیص می دهند چه کسی رای بیاورد / ما مجری هستیم و باید در انتخابات کاملا بی طرف باشیم

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۴:۳۳
کد خبر: ۸۸۶۶۶۴
نا امید کردن مردم خیانت است / مردم تشخیص می دهند چه کسی رای بیاورد / ما مجری هستیم و باید در انتخابات کاملا بی طرف باشیم
سید موسی خادمی گفت: مهم ترین اولویت مان در انتخاب معاون سیاسی با توجه به زمان کم تا شروع انتخابات انتخاب فردی بود که با این حوزه آشنایی کامل داشته باشد.

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی عصر یکشنبه در شورای اداری استان که برای تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شده بود با بیان این مطلب ، اظهار کرد: آقای ثمینی به طور کامل از این بخش مطلع بوده و تجارب خوبی را طی دوره‌های مختلف فرمانداری، مدیرکل شهری، سیاسی، امنیتی و سرپرستی معاونت سیاسی کسب کرده است.

او با بیان اینکه  آقای ثمینی  به طور کامل با موضوعات و بحث‌های این حوزه آشنا بوده و می‌تواند به خوبی مسئولیت خود را انجام دهد،افزود: ایشان  در حکم استاندار حوزه سیاسی و امنیتی و اجتماعی است  وتمامی دستگاه‌ها باید با آقای ثمینی هماهنگ باشند و موظف به همکاری با او هستند و نهادهای مرتبط هماهنگی لازم را داشته باشند.

خادمی گفت:  امیدواریم در کنار حوزه‌های اقتصادی و عمرانی بتوانیم به خوبی فعالیت‌های این حوزه را پیش ببریم.

اودر بخش دیگری از سخنان خود  با بیان اینکه ناامید کردن مردم خیانت است ،تصریح کرد: امیدوار کردن مردم کافی نیست و باید در عمل مردم از بی طرفی ما و صحت انتخابات اطمینان داشته باشند.

استاندار لرستان بیان کرد: ما سلیقه داریم و خوشحال می شویم سلیقه ما رای بیاورد اما مردم تشخیص می دهند چه کسی رای بیاورد و ما مجری هستیم و باید بی طرف باشیم .

 خادمی بابیان اینکه ننگ قرمز بودن در برخی حوزه ها را باید پاک کنیم ،خاطر نشان کرد: حوزه های امنیتی و قضایی و نظارتی و وابستگان به دولت و نظام در انتخابات بی طرف باشند تا انتخاباتی ماندگار برگزار شود.

 

 

نظر شما