معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان:

تمام تلاش خود را برای اعمال قانون انتخابات به کار خواهیم بست /مردم و کاندیداها در امر برگزاری انتخابات دغدغه نداشته باشند

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۹:۵۳
کد خبر: ۸۸۶۶۶۸
تمام تلاش خود را برای اعمال قانون انتخابات به کار خواهیم بست /مردم و کاندیداها در امر برگزاری انتخابات دغدغه نداشته باشند
محمود ثمینی گفت: ما مجری انتخابات هستیم و برگزاری انتخابات باید در کمال صحت و سلامت و اعتماد مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ ثمینی عصرروز یکشنبه در شورای اداری استان ، اظهار کرد: در ابتدا از حسن ظن و اعتماد استاندار، وزارت و تمامی اعضای شورای اداری لرستان تقدیر و سپاس‌گزاری می‌کنم.

اوبا بیان اینکه لیدر و سیاست گذار استان جناب آقای استاندار هستند و مسئولیت اصلی با ایشان است، افزود: طی روزهای آینده برگزاری انتخابات پرشور مجلس اسلامی را داریم که در بعضی استان‌ها میان‌دوره‌ای خبرگان نیز برگزار می‌شود.

ثمینی برگزاری انتخابات را مهم  دانست و گفت: علاوه بر وظایف معمولی که داریم باید تمام تلاش خود را جهت برگزاری مطلوب آن به کار بندیم.

او اضافه کرد: ما باید در مسیر حرکت مان تلاش کنیم و با برگزاری پرشور و با نشاط و با اعتماد انتخابات مجلس در اولین گام کارمان را انجام بدهیم

ثمینی با تاکید براینکه  فرمانداران و بخش‌داران باید توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند، خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را برای اعمال قانون انتخابات به کار خواهیم بست و اقدامی له یا علیه کسی انجام نمی‌دهیم.

او با بیان اینکه در اعمال قانون با کسی شوخی و رودربایستی نداریم ،عنوان  کرد: ما مسئول برگزاری انتخابات سالم و برابر با قانون هستیم و هر تفکر و گرایش سیاسی که داریم مجری انتخاباتیم و برگزاری آن باید در صحت، سلامت و اعتماد باشد.

ثمینی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم، بی‌طرفانه با نشاط و اکثریت آرای مردم ،ادامه داد: همچنین وظایفی در قبال برقراری نشاط اجتماعی داریم که باید انجام دهیم.

معاون سیاسی لرستان با بیان اینکه زیرساخت‌های امنیتی به همت استاندار و شورای امنیت استان ایجاد شده و وجود دارد، تاکید کرد: تمامی بسترهای لازم را برای امنیت انتخابات تامین خواهیم کرد و هیچ کاندیداتوری در این رابطه نباید دغدغه‌ای داشته باشد.

او با بیان اینکه ما مجری انتخابات هستیم و برگزاری انتخابات باید در کمال صحت و سلامت و اعتماد مردم باشد،گفت: همه به ما در برگزاری انتخابات اعتماد کنند ،هر کسی تشخیص مردم باشد ولو اینکه مخالفین ما باشند برای ما محترم است .

ثمینی با بیان اینکه مردم و کاندیداها در امر برگزاری انتخابات دغدغه نداشته باشند،یادآورشد: انتخابات حتما قانون‌مند برگزار می‌شود و بر تمامی رفتار و اعمال برگزار کنندگان رصد خواهد شد و اگر احساس کردیم که در برگزاری انتخابات جهت‌گیری خواهد شد تصمیمات لازم با مشورت استاندار گرفته می‌شود.

 

نظر شما