سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس:

بیش از۴۰۰ نفر برای شرکت در مسابقات لیگ کتاب خوانی ثبت نام کرده اند

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۷:۳۷:۳۹
کد خبر: ۸۸۶۶۹۱
بیش از۴۰۰ نفر برای شرکت در مسابقات لیگ کتاب خوانی ثبت نام کرده اند
محمدرضا آژیر خبر از ثبت نام مسابقات لیگ کتاب خوانی در شهرستان فردیس را داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس از برگزاری مسابقات لیگ کتابخوانی در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این مسابقات خانوادگی و به صورت تیمی است و تاکنون بیش از400 نفر برای شرکت در این طرح فرهنگی ثبت نام کرده اند.

محمدرضا آژیر اظهار کرد: این حجم از استقبال مردم باعث شد تا سامانه ثبت نام تا پایان روز یکشنبه 27 مردادماه به روی شهروندان باز باشد و متقاضیان با ارسال عدد 4 به سامانه پیام کوتاه 100081001 می توانند برای شرکت در مسابقه لیگ کتابخوانی ثبت نام کنند.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات گفت: کتاب ها به گونه ای انتخاب شده که تمامی رده های سنی بتوانند از آن استفاده کنند و مسابقات لیگ کتابخوانی در 4 روز تعطیل در مکانی که متعاقباٌ اعلام می شود برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس تصریح کرد: با عنایت به این که لیگ کتابخوانی برای نخستین بار در فردیس برگزار می شود، اما استقبال خوبی تا این لحظه از آن به عمل آمده و از سنین 8 تا 70 سال برای شرکت در مسابقه کتابخوانی خانوادگی اعلام آمادگی کرده اند.

آژیر با اشاره به جشن بزرگ عید غدیر که در پیاده راه بوستان بهشت برگزار شد گفت: این جشن بزرگترین مراسم خیابانی بود که تا به حال در فردیس برگزار شده و حدود 4 هزار نفر از مردم در آن شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: مراسم عید غدیر به خوبی هرچه تمام تر برگزار شد و این نوید را می دهیم که بوستان بهشت منظریه باتوجه به موقعیت مناسبی که دارد به پایگاه دائمی جهت برگزاری برنامه های اجتماعی و فرهنگی تبدیل شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس ضمن اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت های فرهنگی و هنری این شهر خاطر نشان کرد: طی اعلام یک فراخوان تا این لحظه حدود 40 هنرمند و چهره فرهنگی فردیس در حوزه های مختلف را شناسایی کرده ایم و قصد داریم برای امور فرهنگی و تبلیغاتی ایام عزاداری محرم و صفر سال جاری از توان ظرفیت های انسانی فردیس برخوردار شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز