بهرام آقاخانی خبر داد;

اردبیل میزبان المپیاد استعدادهای درخشان در دو رشته کشتی و قایقرانی

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۸:۳۰
کد خبر: ۸۸۶۷۸۶
اردبیل میزبان المپیاد استعدادهای درخشان در دو رشته کشتی و قایقرانی
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از حضور800 دانش آموز دختر و پسر درالمپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی با بیان اینکه اردبیل دردو رشته کشتی و قایقرانی میزبان المپیاد استعدادهای درخشان خواهد بود، گفت : 800 دانش آموز دختر و پسر جهت شرکت در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته های کشتی(پسران) و قایقرانی (دختران) از 2 تا 7 شهریور به اردبیل می آیند.

وی با بیان اینکه جهت میزبانی شایسته و بهتر، تمامی همکاران اداره کل و هیات ها به صورت میدانی وارد کار شدند و زیرساخت‌های لازم را آماده شده است افزود: برای این دوره از رقابت ها در رشته کشتی استادیوم تختی اردبیل به سه تشک کشتی مجهز شده و همچنین دریاچه شورابیل نیز درحال تجهیز است .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به آمادگی نمایندگان اردبیل در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خاطرنشان کرد : در هردو رشته تیم کامل از استان حضورخواهند داشت که درحال حاضر زیرنظر مربیان، تمرینات خود را انجام می دهند .
آقاخانی ادامه داد: جهت کشف دانش آموزان مستعد از رشته های مختلف نمایندگانی ازوزارت ورزش و جوانان وفدراسیون رشته های مربوطه به اردبیل خواهند آمد .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران اردبیلی در سایه یکدلی و هماهنگی همه عوامل بتوانند عناوینی درشان استان به دست آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز