رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

پرداخت ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و وام بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل استان

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۸:۰۱
کد خبر: ۸۸۶۷۸۷
پرداخت ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و وام بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل استان
"عبدالرضا بازدار" از پرداخت ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و وام بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛بازدار امروز در گفت وگو با خبرنگاران  با اعلام این خبر،اظهار کرد : در جریان سیل ابتدای سال جاری به زیربخش‌های کشاورزی استان لرستان خسارات زیادی وارد شد که در این راستا دولت مصوبه ای را جهت کمک به کشاورزان و جبران خسارات وارده ناشی از سیل را ابلاغ کرد.

 اوافزود : بر اساس مصوبه هیئت دولت تسهیلات ارزان قیمت و وام های بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل اختصاص یافته که تاکنون برای ۳۰ هزار و ۴۴۰ نفر از کشاورزان لرستانی خسارت دیده از سیل پرونده تشکیل شده و در سامانه سجاد "سامانه جامع اطلاعات دولت"  بارگذاری شده است.

بازدار تصریح کرد: روند پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و وام های بلاعوض در حال انجام است و مبلغی که برای پرداخت خسارت مصوب شده بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی  لرستان گفت: تاکنون به ۱۸۰۰ نفر مبلغی در حدود ۷میلیارد تومان خسارات بلاعوض و به ۱۴۱۱ نفر مبلغ ۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت پرداخت شده است.

بازدار یادآورشد : روند پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت و وام بلاعوض به کشاورزان لرستانی از طریق سیستم بانکی همچنان ادامه دارد.

 

 

نظر شما