در نشست مدیرکل میراث فرهنگی لرستان ونماینده پلدختر مطرح شد:

احیاء پل معلق دره خزینه از خواسته های مردم پلدختراست / ضرورت راه اندازی موزه در پلدختر

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۵:۰۰
کد خبر: ۸۸۶۸۳۵
احیاء پل معلق دره خزینه از خواسته های مردم  پلدختراست / ضرورت راه اندازی موزه در پلدختر
نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم راه اندازی موزه پلدختر گفت: آثار غار کلماکره در موزه شهرستان نگهداری و در معرض دیدم مردم قرار گیرد .

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان ؛در نشست سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی و سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس مشکلات جاذبه های طبیعی تاریخی شهرستان پلدختر مورد بررسی قرار گرفت .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در این نشست گفت : شهرستان پلدختر پتانسیل گردشگری زیادی دارد و در تلاش هستیم تا با ایجاد زیرساخت های مناسب در کنار جاذبه های این شهرستان حضور گردشگران را به این منطقه از لرستان فراهم کنیم .

سید امین قاسمی با اشاره به اینکه متاسفانه در جریان سیل فروردین ماه امسال خسارت زیادی به اماکن تاریخی و طبیعی و همچنین کارگاههای صنایع دستی شهرستان پلدختر وارد شده است، افزود: امیدواریم هر چه سریع تر اعتبارات مربوط به خسارت سیل در لرستان در حوزه میراث فرهنگی تخصیص یابد تا نسبت به بازسازی تاسیسات گردشگری و مرمت اماکن تاریخی اقدام کنیم .

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: شهرستان پلدختر ظرفیت های گردشگری فراوانی دارد که از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده است .

کاظمی، احیاء پل معلق دره خزینه را از خواسته های مردم شهرستان پلدختر برشمرد و بیان کرد: دکتر خادمی استاندار هم نسبت به احیاء این پل قول مساعد و همکاری داده اند و انتظار داریم اداره کل میراث فرهنگی هم پیگیری های لازم را انجام دهد .

نماینده مردم مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی ایجاد راه دسترسی به غار کلماکره و همچنین راه اندازی موزه در این شهرستان را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: آثار غار کلماکره در موزه شهرستان نگهداری و در معرض دیدم مردم قرار گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز