همزمان با عید غدیر خم و با حضور مسئولان استانی

کافه فناوری پارک علم و فناوری استان اردبیل افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۵:۲۳
کد خبر: ۸۸۷۲۸۹
در این مراسم که با حضور جمعی از فعالان و صاحبان کسب و کار نوآورانه برگزار شد کافه فناوری پارک علم و فناوری استان اردبیل با هدف بستر سازی جهت ترویج فرهنگ تیم سازی و کار تیمی افتتاح شد.

به گزارش برنا،ابراهیم پور در آیین افتتاحیه این کافه با اشاره به برنامه های اجرا شده، مرداد ماه را ماه جهش در ترویج فرهنگ کسب و کار های نواورانه و فناورانه برای پارک علم و فناوری استان اردبیل عنوان کردند.

رئیس پارک علم و فناوری همچنین به ضرورت ایجاد بستر های در کافه فناوری در پارک راه‌اندازی شده ما قطعا شاهد شکل‌گیری تیم های موفق در حوزه های مختلف  خواهیم بود.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در این مراسم کافه فناوری  در حقیقت با رویکرد نوآورانه سعی دارد تا زمینه حضور جوانان را در یک فضای معقول و منطقی فراهم آورد چرا که اساسا کافه‌ها محل فکر کردن، برقراری یک رابطه عقلانی و فضای تفکر و اندیشیدن است.

در این مراسم مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل نیز گفت: ما ارتباط و تعامل خوبی را با پارک علم و فناوری داریم و هیچ مرز و حدی بین فعالیت ما و پارک وجود ندارد.

در این مراسم نوید جاهد از فعالین حوزه کسب و کارهای نوین از دانشگاه واترلو کانادا و از فرزندان استان اردبیل نیز از ضمن ابراز خرسندی از ایجاد بستر های مناسب با متدهای روز دنیا، اقدام به تبادل اطلاعات در حوزه های کسب و کار در کشور کانادا پرداختند.

در این مراسم همچنین به همت و تلاش پارک علم و فناوری استان اردبیل کافه فناوری که به فضای کار اشتراکی پارک معروف است راه‌اندازی شد تا به فضای دورهمی  پاتوق جوانان در توسعه کسب و کارهای فناورانه تبدیل شود.

 

نظر شما