وحید ناصری به برنا کرمانشاه خبرداد؛

حضور تکواندوکار کرمانشاهی در پارالمپیک ۲۰۲۰ / حضور قطعی تیم کرمانشاه در لیگ نقش جهان

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۹:۲۳
کد خبر: ۸۸۷۹۸۷
حضور تکواندوکار کرمانشاهی در پارالمپیک ۲۰۲۰ / حضور قطعی تیم کرمانشاه در لیگ نقش جهان
دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: مهدی بهرامی آذر پاراتکواندوکار شایسته کرمانشاهی با دارا بودن رنکینگ دو از شانس های جدی ایران برای حضور در پارالمپیک است، همچنین با موافقت رییس هیات تکواندو حضور یک تیم از استان کرمانشاه در لیگ پرسابقه کشور قطعی شد.

وحید ناصری دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه گفت: در حال حاضر مهدی بهرامی آذر پاراتکواندوکار شایسته کرمانشاهی در آخرین رنکینگ و اعلام فدراسیون جهانی تکواندو با توجه به اینکه در جایگاه دوم رنکینگ کلاس کا43 وزن مثبت 75 کیلوگرم قرار دارد شانس حضور در پارالمپیک را دارد.

ناصری افزود: طبق اعلام فدراسیون جهانی برای نخستین بار تکواندو در المپیک توکیو 2020 در سه کلاس حضور دارد که از ایران سهم آقای پور رهنما صددرصدی شده است و آقای مهدی بهرامی آذر با دارا بودن رنکینگ دو و آقای اصغر عزیزی هم با دارا بودن رنکینگ چهار در کلاس خود از شانس های جدی ایران برای حضور در پارالمپیک هستند و تنها این سه عزیز امکان حضور در پارالمپیک را از ایران دارند.

دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه اظهار کرد: ما تمرینات مهدی بهرامی آذر را به صورت جدی پیگیری میکنیم و برنامه و هدف گذاری جدی را برای او درنظر گرفته ایم که انشالله بتواند در چند رویدادی که پیش رو دارد قبل از مسابقات پارالمپیک صاحب عنوان شود و همین رنکینگ خود را حفظ کند تا بتواند در پارالمپیک 2020 توکیو حضور داشته باشد.

ناصری از حضور قطعی تیم جوانان و بزرگسالان کرمانشاه در جمع لیگ نقش جهان خبرداد و اظهار کرد: با موافقت رییس هیات تکواندو یک تیم از استان کرمانشاه در لیگ پرسابقه کشور که لیگ نقش جهان است شرکت می کند.

او اضافه کرد: در ادامه سیاست های هیات با برنامه ریزی که انجام شده بود در دو سال گذشته توانستیم نوجوانان و جوانان را حفظ کنیم و به رده بزرگسالان وارد کنیم هرچند حضور در لیگ نقش جهان یک مقدار فرایند و پروسه ای سخت دارد چون رده بزرگسالان است و کسب سکو در این لیگ بسیار سخت است و نیازمند حمایت همه جانبه جدی دارد.

ناصری گفت: سیاست ما میدان دادن به جوانان مستعد شهر خودمان است که انشاالله با توجه به این روندی که در پیش گرفته ایم در سال های آتی بتوانیم شاهد رشد رده بزرگسالان باشیم و همچنین در میادین بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشیم.

او افزود: امسال ما در رده نونهالان قهرمان آسیا داشتیم، در بخش بانوان هم ملی پوش نوجوانان داریم.

دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه در پایان از حضور و اعزام تیم های المپیاد نونهالان استعداد های برتر کشور خبرداد و اظهار کرد: تیم دختران ما روز جمعه عازم استان البرز هستند و روز یکشنبه هم تیم پسران عازم قم می شوند، انشالله که این ورزشکاران بتوانند با شایستگی در میدان حاضر شوند و حاصل زحمات خود و مربیان را به نمایش بگذارند و بتوانند حضور قدرتمندی در این دوره از مسابقات داشته باشند.

 

انتهای پیام/ ش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز