آلی‌لا عطار در گفت و گو با برنا کرمانشاه:

امیدواریم شاهد رشد چشمگیر هاکی بانوان کرمانشاه باشیم

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۴:۲۷
کد خبر: ۸۸۷۹۹۸
امیدواریم شاهد رشد چشمگیر هاکی بانوان کرمانشاه باشیم
نائب رئیس فدراسیون هاکی کشور گفت: نخستین دوره مسابقات هاکی چمن بانوان در کرمانشاه در حال برگزاری است که 17 تیم در چهار گروه با هم به رقابت می پردازند، انشالله در آینده نزدیک شاهد رشد چشمگیر هاکی بانوان کرمانشاه باشیم.

آلی‌لا عطار نائب رئیس فدراسیون هاکی کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه ضمن تشکر از هیات هاکی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در کرمانشاه اظهار کرد: این دوره از مسابقات که دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور است در رشته هاکی دختران به میزبانی کرمانشاه با 17 تیم شرکت کننده از سراسر کشور در حال برگزاری است.

عطار گفت: این رقابت ها نخستین دوره مسابقات هاکی چمن بانوان است که این 17 تیم در چهار گروه و چل و چهار بازی با هم به رقابت می پردازند.

او افزود: در پایان بازی تیم های برتر و تیم اخلاق، بهترین بازیکن و بهترین دروازه بان مشخص خواهد شد.

عطار اضافه کرد: باتوجه به اینکه کرمانشاه فاصله زمانی خیلی کوتاهی برای برگزاری مسابقات داشت اما با این حال توانست میزبانی این مسابقات را خیلی خوب برگزار کند، از خوابگاه داوران و شرایط چمن تا پذیرایی ها بسیار خوب است البته هر میزبانی یک سری مشکلات دارد اما باید به دید باز نگاه کنیم و از مسئولین محترم تربیت بدنی استان کرمانشاه هم تشکر می کنیم.

نائب رییس فدراسیون هاکی ایران بیان کرد: با توجه به اینکه نخستین دوره از مسابقات بانوان را کرمانشاه برگزار می کند و نخستین بار است که تیم بانوان کرمانشاه شرکت می کند در مسابقات انشالله در آینده نزدیک شاهد رشد چشمگیر هاکی بانوان کرمانشاه باشیم.

 

انتهای پیام/ح

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز