استاندار اردبیل مطرح کرد;

فرش قرمز دستگاههای اجرایی زیر پای سرمایه گذاران

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۷:۳۵:۵۴
کد خبر: ۸۸۸۰۶۹
فرش قرمز دستگاههای اجرایی زیر پای سرمایه گذاران
استاندار اردبیل گفت: تکریم ارباب رجوع و سرمایه گذاران در استان نهادینه شده و مدیران دستگاه های اجرایی باید با کاهش بروکراسی اداری زیر پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنند.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در سفر شهرستانی خود به مناسبت هفته دولت درجلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بیله سوار اظهار کرد:مسوولان نظام با الگو گیری از صداقت ،جهاد و ایثار شهیدان باهنر و رجایی می توانند به نشاط و امید مردم با مدیریت اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا کنند.

وی گفت: سرمایه گذاران سربازان اقتصادی و مدافعان مرزها در جبهه مقدم اقتصاد هستند بر شمرد و هرگونه حمایت از سرمایه گذاران وظیفه ذاتی مسوولان است و باید از قشر سرمایه گذار حمایت جدی و جهادی شود.

استاندار اردبیل با اشاره راه بیله سوار به پارس آباد و گرمی چهار بانده می شود گفت: راه بیله سوار _پارس آباد توسط مشاور مطالعه شده و در جریان سفر رییس جمهور به استان تامین اعتبار می شود و عملیات اجرایی این مسیرها آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰ کیلومتر در استان بزرگراه وجود دارد افزود: در برنامه سه ساله ۳۵۰ کیلومتر به میزان بزرگراه ها افزوده می شود.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بیله سوار گفت: در سال گذشته بیش ۱میلیون و ۵۰۰هزار نفر در کمرگ بیله سوار تردد ثبت شده و باید از این ظرفیت در زمینه گردشگری پزشکی و توسعه صادرات بهره کافی را ببریم.

وی از نصب دستگاه ایکس ری در گمرک بیله سوار خبر داد و افزود: با نصب این سیستم در گمرک بیله سوار ترانزیت کالا و صادرات به آسانی انجام می گیرد.

این مسوول با بیان اینکه در اکثر روستاها مشکل آب وجود دارد گفت: خوشبختانه ۵۰۰میلیارد تومان برای آب رسانی به روستاها و قشلاق های عشایری اعتبار در نظر گرفته شده است که در آینده نزدیک مشکل آب بیش از هزار روستا تعیین و تکلیف می شوند.

اکبر بهنام جو حل مشکل آنتن دهی موبایل در برخی از روستاها را یاد اور شد و افزود: با تلاش مسوولان خط دهی موبایل در بیشتر روستاها حل شده و روستاهایی که مشکل آنتن دهی در آن ها وجود دارد به زودی بررسی و مرتفع می شود.

استاندار اردبیل افزود:احقاق حق عشایر از پایاب سد خدا آفرین به هیئت دولت ارسال شده و در آینده نزدیک بحث این موضوع نهایی می شود.

در این جلسه  طرح های دارای مشکل کشاورزی و صنعت و گردشگری بررسی، راهکارهای مناسب جهت حل موانع و مشکلات توسط نمایندگان بانک های عامل، مدیران دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی ارایه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز