در ساحل هتل مروارید برگزار شد؛

دومین دوره رقابت‎های آمادگی جسمانی ساحلی شرق مازندران

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۹:۵۹
کد خبر: ۸۸۸۱۵۳
دومین دوره رقابت‎های آمادگی جسمانی ساحلی شرق مازندران
دومین دوره رقابت‎های آمادگی جسمانی ساحلی شرق مازندران در ساحل هتل مروارید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان بهشهر؛ کمال نادری امیری در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: مسابقات آمادگی جسمانی ساحلی شرق مازندران «آقایان» برای دومین سال متوالی در ساحل هتل مروارید برگزار شد.

وی افزود: آمادگی جسمانی بدون تردید نقش مهمی را در رسیدن به اجرای موفقیت آمیز دارا می‌باشد.

مدیریت آکادمی ورزشی نادری در خصوص برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور 25 شرکت کننده از شهرستان‌های مختلف (بهشهر، نکا، گلوگاه، ساری و قائمشهر) در 7 آیتم قدرتی استقامتی در ساحل هتل مروارید نکا برگزار شد.

وی در ادامه عنوان کرد: فعالیت بدنی با تکرار، شدت، مدت مناسب و بر اساس برنامه‌های منظم، مزایای قابل توجه دارد؛ حفظ سطح مناسبی از عناصر آمادگی جسمانی مانند استقامت قلب و عروق، قدرت و استقامت عضلانی، ترکیب بدنی و انعطاف پذیری، در کاهش خطر بیماری های قلبی، فشار خون، دیابت، پوکی استخوان، چاقی و ناراحتی های روانی (افسردگی) مؤثر است.

نادری هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را استقبال زیاد ورزشکاران مازندرانی و بالا بودن سطح استعداد ورزشکاران شهرستان دانست و بیان کرد: در کلاس‌ها به قدری تب و تاب رشته آمادگی جسمانی زیاد است که مجددا تصمیم گرفته شد برای دومین بار متوالی مسابقاتی در قالب رقابت گذاشته شود تا رفاقت و انگیزه ورزشکاران بالاتر برود و این رویه همچنان هدفمند ادامه دار باشد زیرا مسابقه جهت ورزش را عوض می‌کند.

 نادری در پایان نتایج این دوره از مسابقات را به شرح ذیل اعلام کرد:

مقام اول: امیر انتظاری

مقام دوم: محمد یخکشی

مقام سوم: محمد ذبیح زاده

مقام چهارم: محمد طهماسبی

مقام پنجم: پیمان ذبیحی

پس از پایان مسابقات، نفرات برتر جوایز نقدی و غیر نقدی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این مسابقات با مدیریت کمال نادری امیری مدیر آکادمی ورزشی نادری و کمیته آمادگی جسمانی شهرستان بهشهر به سرپرستی حمزه علیزاده برگزار شد.

photo_2019-08-19_10-11-38

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز