استاندار گلستان خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۲۳۷۲ پروژه طی هفته دولت در گلستان/ سیل و انتخابات از پروژه های اولویت دار استان در سال جاری

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۳:۱۸
کد خبر: ۸۸۸۷۳۲
افتتاح  و کلنگ زنی ۲۳۷۲ پروژه طی هفته دولت در گلستان/ سیل و انتخابات از پروژه های اولویت دار استان در سال جاری
استاندار گلستان از بهره برداری و کلنگ زنی دو هزار و ۳۷۲ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت خبر داد و افزود: جبران خسارات ناشی از سیل و انتخابات دو پروژه مهم و دارای اولویت استان در سال 98 است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی حق شناس صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در دی ماه سال گذشته به استان گلستان اظهار کرد: در دی‌ماه سال گذشته هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در گلستان مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه در سفر سال گذشته روحانی به گلستان ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه مصوب شد، تصریح کرد:  حدود ۸۰۰ میلیارد تومان به این پروژه ها تخصیص یافت و برای تکمیل به ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

حق شناس  اضافه کرد: در سفر دی ماه  روحانی به گلستان تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی و بانک ها امضا شد و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار صندوق توسعه نیز تخصیص داده شد و در مجموع  ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار مصوب شد که بایستی در سالجاری اجرایی می شد.

حق شناس با تاکید بر این موضوع که جبران خسارات ناشی از سیل و انتخابات دو پروژه مهم و دارای اولویت استان در سال 98 است اما توسعه گلستان از اصلی ترین برنامه هایی است که به دنبال آن هستیم.

وی تصریح کرد: امسال در هفته دولت دو هزار و ۳۷۲ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

حق شناس با تاکید بر اینکه این پروژه ها برای 818 نفر اشتغال ایجاد میکند، گفت: اعتبار این پروژه ها حدود هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به جزئیات پروژه های عمرانی تصریح کرد: از مجموع پروژه های اعلامی هزار و ۳۶۲ پروژه با اعتبار حدود هزار و ۲۵۲ میایارد تومان عمرانی که از این آمار ۱۰۱ پروژه با اعتبار ۵۴۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و ۲۶۱ پروژه با اعتبار ۷۰۳ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی همچنین ضمن بیان اینکه از مجموع پروژه ها  هزار و ۱۰ پروژه و طرح با اعتبار ۶۳۴ میلیارد تومان اقتصادی و اشتغالزا است، یادآور شد: از مجموع پروژه های اقتصادی در سال 98، ۹۹۴ پروژه با اعتبار ۵۸۵ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز