همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری

مرکز رشد اقماری واحدهای فناور شهرستان پارس آبادمغان افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۶:۴۴:۲۲
کد خبر: ۸۸۸۹۱۳
همزمان با گرامی داشت هفته دولت مرکز رشد اقماری واحدهای فناور شهرستان پارس آبادمغان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فرماندار پارس آباد راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش برنا،ابراهیم پور رئیس پارک علم و فناوری استان گفت:در مرحله اول و افتتاح این مرکز،۸ ایده در مرکز رشد اقماری شهرستان پارس آباد استقرار یافت.

 رئیس پارک علم و فناوری استان در حاشیه  آیین راه اندازی و افتتاح مرکز رشداقماری واحدهای فناور تصریح کرد:توجه و تعامل مسئولین شهرستان و استان  موجب بالنده‌تر و شکوفاتر شدن  این مرکز در راستای رسالت های خود در استان می شود.

وی افزود: مراکز رشد نقشی ارزنده در امر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان که از مولفه های اصلی اقتصادی مقاومتی دارند لذا خواستار توجه ویژه به این مرکز از سوی مقامات شهرستانی هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان افزود؛ در پایش اولیه مرکز رشداقماری واحدهای فناور شهرستان پارس آباد  تعداد ۸ ایده قابل تجاری سازی برای طی مراحل پیش رشد در این مرکز استقرار یافتند.

عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این آیین ضمن افتتاح و رونمایی از چندین طرح، از نزدیک در جریان ایده های فناوران مستقر در این مرکز قرار گرفت.

 

نظر شما