پیمان جاویدان در گفت و گو با برنا کرمانشاه:

از ۶ تا ۱۰ شهریور کرمانشاه میزبان مسابقات المپیاد در رشته شنا است/ کسب دوازده طلا و شش نقره کرمانشاه در قهرمانی کشور

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۴:۰۹
کد خبر: ۸۸۸۹۸۸
از ۶ تا ۱۰ شهریور کرمانشاه میزبان مسابقات المپیاد در رشته شنا است/ کسب دوازده طلا و شش نقره کرمانشاه در قهرمانی کشور
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه گفت: از ششم همین ماه تا دهم میزبان مسابقات المپیاد هستیم.

پیمان جاویدان رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه درخصوص برنامه های المپیادی اظهار کرد: در حال حاضر تیم واترپلو ما به مسابقات المپیاد که در زنجان برگزار می شود اعزام شده اند و تا پنجم همین ماه در آنجا حضور دارند، تیم بانوان هم روز پنجم به مسابقات شنا در آذربایجان اعزام می شوند و همچنین ما در کرمانشاه هم از ششم همین ماه تا دهم میزبان مسابقات المپیاد هستیم.

جاویدان اضافه کرد: خداراشکر جایگاه خوبی داریم، در مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران ما در رده سنی 13-14 سال دوازده مدال طلا و شش مدال نقره برای کرمانشاه به ارمغان آوردند و از لحاظ رنکینگ مدالی اول بودند.

او ادامه داد: واترپلوی زیر 17 سال کرمانشاه هم در لیگر برتر حضور دارند، همچنین در شیرجه و واترپلو عضو تیم ملی داریم.

جاویدان گفت: در تمام رشته ها هم خوشبختانه کرمانشاه جایگاه خوبی دارد، زمانی که هیات را تحویل گرفتیم هفدهم کشور بودیم اما در حال حاضر بین دو و سوم کشور قرار داریم.

او بیان کرد: استخر هیات برای استفاده عموم از ساعت 3:30 در اختیار مردم قرار می گیرد که روزهای زوج آقایان و روزهای فرد را به بانوان اختصاص داده ایم و همچنین قیمت بلیط را هم از مصوبه اداره کل پایین تر در نظر گرفته ایم، به عبارتی قیمت بلیط 25هزار تومان است اما 18 هزارتومان دریافت می کنیم که مردم بتوانند راحت استفاده کنند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه گفت: در استخر ما علاوه بر استعدادیابی برای آب درمانی هم استفاده می شود و کلاس های آموزشی را به گونه برگزار می کنیم که استعدادهای این رشته را در همین محل نگه داریم و آموزش بدهیم که برای تیم های بزرگ بتوانند جذب شوند.

انتهای پیام/ ش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز