موزه دفاع مقدس استان هر چه زودتر باید احداث و راه‌اندازی شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۱:۱۸
کد خبر: ۸۸۹۲۲۴
موزه دفاع مقدس استان هر چه زودتر باید احداث و راه‌اندازی شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کردستان از جمله استان‌های درگیر جنگ در هشت سال دوران دفاع مقدس بود و ضرورت دارد موزه دفاع مقدس این استان هر چه زودتر احداث و راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین خوش اقبال روز یکشنبه در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: استان‌های درگیر جنگ از جمله کردستان در احداث موزه دفاع مقدس کوتاهی کرده ولی استان‌هایی که درگیر جنگ نبودەاند زودتر اقدام به احداث موزه دفاع مقدس کردند.

وی با بیان اینکه باید هر چه سریعتر نسبت به احداث موزه دفاع مقدس به شکل آبرومندانه و متناسب با شرایط استان اقدام کرد،  افزود:‌ هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت و نظام به مردم و بستری برای زدودن غبار ناامیدی از جامعه است.

خوش اقبال با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس باید به نحو مطلوب انجام شود، اضافه کرد: ما هر چه داریم به لطف ایثار و فداکاری رزمندگان است و باید هر چه در توان داریم برای زنده نگاه داشتن یاد و خا طره شهدا و دوران دفاع مقدس به کار بگیریم.

وی تاکید کرد: نباید گذاشت که دوران سرنوشت ساز و حماسی دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، چرا که فرزندان این ملت در آن ایام با هر چه در توان داشتند از کشور و انقلاب دفاع کردند و اینک وظیفه ماست از این دستاوردها حفاظت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز