نماینده ولی‌فقیه در فارس:

ایجاد نشاط و شادی در جامعه با حفظ ارزش‌ها بسیار مهم و اساسی است

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۷:۳۶
کد خبر: ۸۸۹۲۳۳
ایجاد نشاط و شادی  در جامعه با حفظ ارزش‌ها  بسیار مهم و اساسی است
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر ضرورت پرداختن به نشاط و شادی در جامعه عنوان کرد: در عین حال، حفظ ارزش‌ها نیز بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام یکشنبه ۳شهریورماه در دیدار با مدیران ادارات و دستگاه‌های دولتی فارس عنوان کرد: نباید برخی مواقع چیزهایی را آن‌ قدر مهم کرد که گرایش عمومی جامعه مغفول بماند، عموم مردم فهیم هستند و می‌دانند چه‌ کاری را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: هفته دولت، هفته بزرگداشت خدمات دولتمردان است و این‌گونه نیست که روزی کار و توقع از دولت نباشد.

امام جمعه شیراز ابراز داشت: جایی که زمینه برای گره‌گشایی از مشکلات مردم فراهم‌شده باشد، بسیار ارزشمند است و باید قدر آن را دانست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه کوتاهی در خدمت موجب ناراحتی ائمه اطهار است، افزود: با آنکه مردم حقوق شهروندی دارند، از نگاه دینی حق آنان بیشتر است و نباید به فردی که امام زمان(عج) وی را دوست دارد، کم‌توجهی کنیم.

مسئولان برای رضای خدا کار کنند

آیت‌الله دژکام خطاب به مدیران گفت: انسانیت و مردانگی بسیار مهم است. کاری کنید که نان زن و بچه کسی را نبرید، مطمئن باشید که در پیشگاه خداوند سربلند خواهید شد، هر کاری می‌توانید برای رضای خدا و انجام امور مردم صورت دهید، ممکن است فردی با تندی با شما برخورد کند؛ اما خدا حضور دارد، پس به‌درشتی با ارباب رجوع برخورد نکنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس ابراز امیدواری کرد همگان بتوانند جهت‌گیری مردم به ارزش‌ها و کارهای انسانی را مورد احترام قرار دهند و اصراری بر تغییر دادن آن نداشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز