مدیر کل پارلمانی اتاق بازرگانی ایران :

راه توسعه گلستان آشتی بزرگان آن است / اگر به مدیریت شهید رجایی برگردیم خیلی از مشکلات حل می شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۰:۰۶
کد خبر: ۸۸۹۲۴۹
راه توسعه گلستان آشتی بزرگان آن است / اگر به مدیریت شهید رجایی برگردیم خیلی از مشکلات حل می شود
مدیر کل پارلمانی اتاق بزرگانی ایران با اشاره به اینکه اگر آشتی سیاسی اتفاق نیفتد وضع استان فرقی نخواهد کرد ، افزود : راه توسعه استان اینست که مسوان ارشد استان با هم آشتی و تعامل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مرادعلی منصوری رضی مدیر کل پارلمانی اتاق بازرگانی کشور صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری برنا اظهار کرد : ما چهل ساله که تحریم هستیم ولی تحریم خطرناک تر ، تحریم داخلی است یعنی با احتکار و انبار کردن ، سخت کردن شرایط وام ازدواج و میدان ندادن به جوانان و ... خودمان را تحریم کرده ایم .

منصوری رضی با اشاره به اینکه اگر آشتی سیاسی اتفاق نیفتد وضع استان فرقی نخواهد کرد ، افزود : راه توسعه استان اینست که مسوان ارشد استان با هم آشتی و تعامل کنند ، به نماینده ولی فقیه در استان هم گفتم شما هر چند وقت یک بار همه مسئولان و جناح های استان را دور هم جمع کنید ، این کار در استانهای دیگر انجام می شود و نتیجه گرفته اند.

وی تصریح کرد : معتقدم هیچ مشکلی در کشور نیست که قابل حل نباشد ، حتی مشکل اشتغالزایی 7 میلیون جوان بیکار را می توان مدیریت کرد به شرطی که واقعا بخواهیم و افراد مومن و دلسوز پای کار بیایند.

نماینده دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه آزادشهر و رامیان خاطرنشان اسخت : مردم باید نتیجه کار مدیران را به صورت عملی روی سفره هایشان ببینند وگرنه مورد قبول واقع نمی شود.

منصوری رضی اضافه کرد : قانون انتخابات ما مشکل دارد ، سربرگ نماینده یعنی کار اجرایی کردن و اینکه باعث شده مردم فکر کنند نماینده باید کار اجرایی نظیر آسفالت و مسکن و ... بکند اشتباه است ، نماینده باید قانونگذاری و نظارت کند.

وی با بیان اینکه مردم نیاز به مدیرانی صادق و دلسوز دارند، تاکید کرد : تنها دری که مردم می توانند به آن لگد بزنند و با قدرت فشار دهند دفتر نماینده مجلس هست چون مردم آن فرد را نماینده کردند و امروز حق دارند از او سوال و یا مورد بازخواست قرار دهند .

این نماینده ادوار مجلس یادآور شد : برای توسعه استان باید از سرمایه گذارانی که دنبال اشتغالزایی و تحول در منطقه هستند استقبال کنیم در حالیکه قبلا تعدادی از این سرمایه گذاران به استان آمده اما از آنان استقبال خوبی نشد و رفتند .

منصوری رضی اذعان کرد : مشکل کشور مدیران نالایقی هستند که روحیه خدمتی اول انقلاب را ندارند، اگر ما به مدیریت شهید رجایی در دهه ابتدایی انقلاب برگردیم خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز