دانشگاه فرهنگیان ۲۴ هزار دانشجو معلم پذیرش می‌کند

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۴:۰۱:۵۸
کد خبر: ۸۸۹۲۶۲
دانشگاه فرهنگیان ۲۴ هزار دانشجو معلم پذیرش می‌کند
دانشگاه فرهنگیان امسال ۲۴ هزار دانشجو معلم را از طریق آزمون سراسری برای تحصیل در مراکز آموزشی وابسته به این دانشگاه پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان در دوره بالندگی حرفه ای ویژه کارشناسان پژوهش، کتابداران و گردانندگان نشریات دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور در سنندج اظهار داشت: در زمان حاضر ۷۰ هزار دانشجو معلم در پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان کشور مشغول به تحصیل هستند.

علی باقر طاهری نیا با اشاره به فعالیت ۹۸ شعبه این دانشگاه در کشورو اینکه ۱۷ هزار معلم نیز از طریق آزمون استخدامی در سال جاری پذیرفته خواهند شد با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این دانشگاه براساس اعلام نیاز آموزش و پرورش است، افزود: بیشترین نیاز در حوزه آموزش ابتدایی است.

وی با بیان اینکه در توسعه دانشگاه‌های فرهنگیان شهرهایی که فاصله زیاد با مرکز استان داشته باشند در اولویت هستند،  درباره اهداف برگزاری دوره بالندگی یادآور شد: این دوره هر ساله برگزار می شود و هدف آن ارتقای سطح توانمندی حرفه ای و شغلی کارشناسان است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان از برگزاری کلاس های آموزشی مختلف برای آشنایی با وظایف و جدیدترین شیوه های ارائه خدمات نیز خبر داد و گ فت: در حوزه کتابداری نحوه سرویس دادن به متقاضیان و افزایش انگیزه مطالعه ارائه می شود و خدمات آسان به پژوهشگران و راه‌های ارتقای سطح نشریات نیز از دیگر برنامه هایی است که در قالب این کلاس ها ارائه می شود.

وی اضافه کرد:خروجی کار ما ارتقای سطح خدمات کیفی آموزش و پژوهش است.

طاهری نیا با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یک ساختار نوپا است که از سال ۹۱ به عنوان دانشگاه شروع به فعالیت کرده است، افزود: مولفه های پژوهشی این دانشگاه قابل قیاس با دیگر دانشگاه‌های کشور نیست و سنجش ما بر مبنای عملکرد سالانه خودمان انجام می شود که در تولیدات علمی، امسال نسبت به سال گذشته پنج برابر رشد داشته و سرانه تولید مقاله هم به یک رسیده است.

 معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان گفت: ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها باید در واگذاری طرح های پژوهشی خود به دانشجو معلمان پیشگام شوند تا حوزه پژوهش در این دانشگاه، تقویت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز