معارفه اولین بخشدار بخش جدید التاسیس فیرورق شهرستان خوی

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۳:۲۳
کد خبر: ۸۸۹۲۹۶
معارفه اولین بخشدار بخش جدید التاسیس فیرورق شهرستان خوی
میر حجت یحیی زاده طی مراسمی بعنوان اولین بخشدار فیرورق معرفی شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در اولین روز از هفته دولت با حضور مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، سید محمد عابدی فرماندار شهرستان خوی، اعضای شورای اداری و اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی(ره) شهر فبرورق میرحجت یحیی زاده اولین بخشدار فیرورق معرفی شد.

مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت از افتتاح 62 طرح اقتصادی با 173 میلیارد تومان اعتبار و با اشتغال زایی 1700 نفر در سطح استان خبر داد و افزود: همچنین 14 طرح با اعتبار 170 میلیارد تومان و با اشتغالزایی 2700 نفر کلنگ زنی خواهد شد.

وی در ادامه از بهره بردای 912 طرح عمرانی با اعتبار 1000 میلیارد تومان خبر داد و افزود: 75 طرح دیگر نیز در هفته دولت امسال با اعتبار 1254 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به تاسیس بخش فیرورق شهرستان خوی اشاره کرد و افزود: تاسیس بخش فیرورق با پیگیری ها و تلاش های استاندار محترم در هیئت دولت مورد تصویب قرار گرفت تا با افتتاح 41 امین بخش در استان آذربایجان غربی شاهد رشد و توسعه بخش فیرورق و شهرستان خوی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز