در هفته دولت، ۹۱۲ پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی افتتاح خواهدشد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۳:۰۳
کد خبر: ۸۸۹۳۱۸
در هفته دولت، ۹۱۲ پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی افتتاح خواهدشد
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی هفته دولت امسال 912 پروژه عمرانی با اعتبار افزون بر 1021 میلیارد تومان در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان شاهین دژ با تبریک آغاز هفته دولت گفت: امسال همزمان با آیین های گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر 912 پروژه با اعتبار افزون بر 1021 میلیارد تومان  در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد.

افزود: از این تعداد 703  پروژه  دستگاههای اجرایی با اعتبار 752  میلیارد تومان ، 94 پروژه شهرداری های استان با اعتبار 231 میلیارد تومان و 115 پروژه عمران روستایی دهیاریها به مبلغ 36 میلیارد تومان است که با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و استانی و آحاد مختلف مردمی در ایام هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی در خصوص پروژه های جدید نیز افزود: در این هفته در راستای تحقق برنامه توسعه ای استان و خدمت رسانی به مردم عملیات اجرایی 75 پروژه عمرانی دستگاههای اجرایی و شهرداری های استان با اعتباری بیش از 1254 میلیارد تومان آغاز می شود .

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه سخنان خود افتتاح بیمارستان آیت الله خویی، ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه،از شانی به 49 روستا و آبرسانی به 49 روستای استان را از جمله پروژه های افتتاحی درهفته دولت عنوان کرد.

پیمان آرامون توجه عمران شهری  و جبران عقب ماندگی ها را از اولویت‌های استان در تقسیم اعتبارات برشمرد و گفت: با دستور مقام عالی استان د. شورای ل نامه ریزی اعتبارات در جهت رفع نیازها و سرعت دهی به توسعه شهرستان ها تقسیم می‌شود.

وی در خصوص کمک های اعتباری دولت به شهرداری های استان گفت: سال گذشته 171 میلیاردتومان در بین 46 شهرداری استان توزیع شد و امسال نیز در 4 ماه گذشته 55 میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی به شهردارایهای استان پرداخت شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کمک های دولت به عمران روستایی نیز اشاره کرد و افزود: در سال 96 اعتبارات توزیع شده به دهیاریهای استان 104 میلیاردتومان بود و در سال‌های 97 و چهارماه  98 به ترتیب 59 و 38.5 میلیارد تومان پرداخت شده است.

نظر شما