در گفت و گو با برنا کرمانشاه مطرح شد؛

کرمانشاه استانی مستعد در بیشتر رشته های ورزشی/ هیات ووشو استان پویا و رو به رشد است

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۳۰:۰۰
کد خبر: ۸۸۹۴۰۰
کرمانشاه استانی مستعد در بیشتر رشته های ورزشی/ هیات ووشو استان پویا و رو به رشد است
مسئول کمیته استعدادیابی هیئت ووشو استان کرمانشاه گفت: شاهد رشد و ترقی و پویایی این دوره از هیات ووشو هستیم و امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد موفقیت های بیشتر در سطح کشوری و ملی نیز باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، شهروز پوربی آزار مسئول کمیته استعدادیابی هیئت ووشو استان کرمانشاه اظهار کرد: ما استانی بسیار مستعد در رابطه با کلیه رشته های ورزشی داریم که این پتانسیل را دارد تا در مسابقات سطح جهانی و المپیک مدال های رنگارنگی را به دست بیاورد.

او افزود: هیات ووشو استان کرمانشاه با توجه به حضور آقای مهدی پور در راس این هیات شاهد رشد و ترقی و پویایی این دوره از هیات ووشو هستیم و امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد موفقیت های بیشتر در سطح کشوری و ملی نیز باشیم.

پوربی آزار در خصوص استعدادیابی ورزشکاران در کرمانشاه گفت: سه مشخصه را باید در استعدادیابی دنبال کنیم که نخستین قدم شناخت افراد مستعد است و پس از آن هدایت و حمایت و همچنین انگیزه مربیان و مسئولین ورزشی است که متاسفانه بی انگیزگی موجود به دلیل کمبود امکانات است که امیدواریم بر طرف شود.

وی در خاتمه اضافه کرد: خانواده ها سعی کنند ورزش را جزئی از ضروریات زندگی قراردهند و فرزندان خود را در همان سنین 7 سالگی به سمت ورزش هدایت کنند چراکه اصل توسعه چند جانبه ورزش این است که می توان فرزند را در سنین پایین در یک رشته ورزشی مشغول کرد اما تا سن 12 سالگی و بعد از آن با توجه به شناسایی استعداد او در یک رشته مورد علاقه و توان کودک بصورت ثابت فعالیت کنند که این مهم موجب تقویت ظرفیت های ورزشکار می شود که می تواند در رده های مختلف صاحب مدال و مقام شود.

photo_2019-08-25_13-02-01

انتهای پیام/ ح

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز