استاندار لرستان :

گازرسانی به ۱۶۴۳ روستا در شش سال دولت تدبیر و امید / اقدامات و حمایت های خوب دولت در مناطق سیل زده استان

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۵:۲۳
کد خبر: ۸۸۹۸۴۵
گازرسانی به ۱۶۴۳ روستا در شش سال دولت تدبیر و امید / اقدامات و حمایت های خوب دولت در  مناطق سیل زده استان
سید موسی خادمی گفت: با حمایت های دولت اقدامات خوبی در مناطق سیل زده استان انجام شد و مشکلات رفع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ خادمی روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های زیرساختی مناطق روستایی که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور ریاست جمهور برگزار شد،اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های زیرساختی روستایی در استان  هستیم.

او جمعیت روستایی لرستان را  ۶۱۵ هزار نفرعنوان کرد وافزود:  لرستان دارای ۲۸۶۱ روستا است .

خادمی با بیان اینکه این استان به دلیل کوهستانی بودن دارای پراکندگی روستاها است ، تصریح کرد:  پراکندگی روستایی موجب شده تا ارائه خدمات واحد به روستائیان با چالش‌هایی همراه باشد.

استاندار لرستان  با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۰۰ روستا هستیم ، خاطر نشان کرد:  درطی  شش سال دولت تدبیر و امید ۱۶۴۳ روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

خادمی در ادامه به خدمات دولت در مناطق سیل زده استان اشاره کرد وگفت: با حمایت های دولت اقدامات خوبی در مناطق سیل زده استان انجام شد وشاهد رفع  مشکلات  هستیم .

 او با تاکید براینکه با محدودیت های اعتباری مواجه هستیم ،یادآورشد:  البته دولت در چند روز اخیر اعتبارات خوبی در جهت  احداث زیرساخت ها به  مناطق سیل زده اختصاص داده است  ولی  لازم است  این اعتبارات به ویژه در شهرستانهای پلدختر و چگنی بیشتر شود.

استاندار لرستان بهره برداری از پروژه های گازرسانی به ۱۰۰ روستا با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان ؛آبرسانی به همچنین ۵۸ روستا با جمعیت ۳۹۶۹ با اعتبار ۳۴.۲ میلیارد تومان ،برق رسانی به ۲۳ روستای لرستان با صرف اعتبار ۷.۵ میلیاردتومان وهمچنین ۹۰کیلومتر روکش راه روستایی واحداث  ۱۰کیلومتر راه روستایی را  پروژه های زیرساختی عنوان کرد که امروز به افتتاح رسیدند.

خادمی همچنین اضافه کرد: در حوزه ارتباطات نیز ۲۷۳ روستا با اعتبار ۹ میلیارد تومان به خدمات تلفن همراه و اینترنت دسترسی یافتند .

 

نظر شما