بازوند:

اقدام مشترک سپاه و بهزیستی در یاری به زوج‎ها پسندیده است

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۶:۰۱
کد خبر: ۸۹۰۱۴۴
اقدام مشترک سپاه و بهزیستی در یاری به زوج‎ها پسندیده است
استاندار کرمانشاه گفت: تاکید اسلام این است که همه حکومت ها باید در خدمت مردم باشند و مردم هم حمایت کنند، از این اقدام مشترک سپاه و بهزیستی استان در کمک و یاری به زوجهای تحت پوشش بهزیستی صمیمانه تشکر دارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در چهارمین روز از هفته دولت و در سفر کاری به شهرستان روانسر و شرکت در  آیین توزیع ۱۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوجهای جوان تحت پوشش بهزیستی استان، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای دولت، ضمن تشکر از اقدام شایسته قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران و بهزیستی استان، اظهارداشت: این خاطره خوبی برای زوجهای جوان است که در آغاز زندگی مشترکشان مسئولین در جشن شان حضور داشته باشند.

بازوند افزود: اسلام از 1400 سال پیش تاکید کرده همه حکومت ها باید در خدمت مردم باشند و مردم هم حمایت کنند، از این اقدام مشترک سپاه و بهزیستی استان در کمک و یاری به زوجهای تحت پوشش بهزیستی صمیمانه تشکر دارم.

همچنین گفتنی است شرکت در  آیین توزیع ۱۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوجهای جوان تحت پوشش بهزیستی استان، افتتاح خانه سلامت شهر شاهو و دیدار با خانواده شهدا از مهمترین محورهای سفر کاری امروز مهندس بازوند به شهرستان روانسر است.

انتهای پیام/ر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز