رییس کل دادگستری لرستان:

مبارزه با فساد از اولویتهای دستگاه قضاست /در مبارزه فساد با هیچ دستگاهی تسامح نداریم

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۹:۵۱
کد خبر: ۸۹۰۳۷۱
مبارزه با فساد از اولویتهای دستگاه قضاست /در مبارزه فساد با هیچ دستگاهی تسامح نداریم
جعفر بدری بر لزوم استفاده از سیستم های نوین الکترونیکی در جهت جلوگیری از صرف بودجه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛بدری  در جلسه  شورای قضایی استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی  پورمحمدی مشاور رئیس قوه قضائیه در دادگستری استان برگزار شده بود ،اظهار کرد: همه انتظار دارند که امنیت انتخابات توسط دادگستری تامین شود.

او افزود: یکی از نقاط قوت دستگاه قضایی عدم تاثیر پذیری از جناح های سیاسی و حرکت در خط مستقیم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بدری  با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در چند ماه آینده ،تصریح کرد: پیشگیری در این حوزه از برخورد با کانال هایی که در فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی را داشته اند، در دستور کار قرار گرفته و با این اقدام مدیران این کانال ها با اقدامات فنی که توسط دادستان صورت گرفته اظهار و تذکرات لازم به ایشان داده شده است.

مبارزه با فساد از اولویتهای دستگاه قضاست

او گفت: در مبارزه فساد با هیچ دستگاهی تسامح نداریم در زمینه مبارزه با فساد عزم جدی داریم. بزرگترین خطر برای نظام سلب اعتماد مردم می باشد. فساد معمولا در لایه های میانی اتفاق می افتد. پس مدیران در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

رئیس شورای قضایی بر لزوم استفاده از سیستم های نوین الکترونیکی در جهت جلوگیری از صرف بودجه ،خاطر نشان کرد: مبارزه با فساد عزم جدی دستگاه قضایی است و در جهت پیشبرد آن می طلبد که با استفاده از فناوری های نوین و استفاده بهینه از این ابزار با مفاسدی که در دستگاه های دولتی وجود دارد مقابله کرد.

جعفر بدری گفت: در ساختار اداری کشور مقتضی است با استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد و متخصص در راستای ارتقاء سلامت نظام اداری و بویژه تکریم ارباب رجوع اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز