با حضور فرماندار کرج؛

ساختمان شهرداری بخش آسارا به بهره برداری رسید

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۰:۳۴
کد خبر: ۸۹۰۵۵۲
ساختمان شهرداری بخش آسارا به بهره برداری رسید
طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان کرج و جمعی از مسئولان، ساختمان شهرداری بخش آسارا و طرح بهسازی و آسفالت روستای مورود به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ غفور قاسم پور در حاشیه افتتاح ساختمان چند منظوره شهرداری آسارا اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و هزار و ۵۰ متر زیربنا احداث شده است.

وی افزود: این امکان برای استقرار سایر ادارات خدماتی نیز فراهم شده است.

قاسم پور همچنین در حاشیه بهره برداری از طرح بهسازی و آسفالت روستای مورود گفت: یکی از برنامه های مهم دولت ایجاد توازن بین امکانات و خدمات روستاها و شهرها بوده است که این امر خود مهاجرت روستاییان به شهرها را کاهش داده و از افزایش مناطق حاشیه نشین شهری می کاهد.

وی افزود: اجرای طرح های توسعه روستایی به ویژه در حوزه راه روستایی، علاوه بر رونق روستاها و افزایش گردشگران موجب رونق اقتصادی در این مناطق  نیز خواهد شد.

قاسم پور همچنین بیان داشت: با تسهیل در تردد روستاییان و بهبود زیرساخت های حوزه راه، بخشی از تصادفات در جاده ها نیز کاهش خواهد یافت.

فرماندار شهرستان کرج در پایان گفت: بازسازی و مرمت هتل گچسر، پمپ بنزین جاده کرج – چالوس، زمین چمن آدران، کتابخانه عمومی بخش آسارا نیز از دیگر طرح هایی است که هفته دولت در بخش آسارا به بهره برداری می رسد.

 

نظر شما