مشکلات ۷۲۰ واحد تولیدی در ستاد تسهیل قزوین بررسی شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۷:۲۲
کد خبر: ۸۹۰۸۲۰
مشکلات ۷۲۰ واحد تولیدی در ستاد تسهیل قزوین بررسی شد
معاون امور سرمایه ‌گذاری و برنامه ‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از سال ۹۵ تاکنون مشکلات ۷۲۰ واحد تولیدی و صنعتی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قزوین بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛کامران لشگری  معاون امور سرمایه ‌گذاری و برنامه ‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این خصوص  افزود:طی این مدت حدود ۷۳ درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده و مابقی نیز در حال اجرا هستند.

وی گفت:در دولت دوازدهم با حمایت‌های صورت گرفته از سوی دولت و مصوبات این کارگروه ۲۱۱ واحد تولیدی در قزوین احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

لشگری خاطر نشان ساخت: در سال ۹۵، ۵۱ واحد تولیدی استان با اشتغال هزار و ۷۳ نفر، در سال ۹۶، ۵۱ واحد با ۸۴۷ نفر اشتغالزایی و در سال ۹۷، ۱۰۹ واحد با هزار و ۵۷۸ اشتغال با حمایت دولت احیا شده اند.

این مسئول با اشاره به تسهیلات پرداختی اضافه کرد: طی این مدت ۷۶۹ فقره تسهیلات به میزان ۱۱ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال در قالب رونق تولید و بازسازی و نوسازی صنایع پرداخت شده است.

وی همچنین در خصوص مجوزهای صادر شده برای تاسیس واحدهای تولیدی در استان، گفت: از سال ۹۵ تاکنون یک هزار و ۶۷۱ فقره جواز تاسیس واحدهای تولیدی در قزوین با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد ریال صادر شده که برای ۵۶ هزار و ۷۴۹ نفر اشتغالزایی داشته است.
لشگری خاطر نشان ساخت:همچنین طی این مدت ۹۰۲۲ فقره پروانه بهره برداری از واحدهای تولیدی در استان با سرمایه گذاری ۴۲ میلیارد ریالی صادر شده که برای ۱۷ هزار و ۷۰۵ نفر اشتغالزایی به دنبال دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز