در ۵ ماهه اول سال جاری؛

حمل بار هوایی در فرودگاه پیام، ۴۰ درصد رشد داشته است

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۳:۴۲
کد خبر: ۸۹۰۹۷۰
حمل بار هوایی در فرودگاه پیام، ۴۰ درصد رشد داشته است
با حمل بیش از 400 تن بار هوایی محصولات در فرودگاه بین المللی پیام در پنج ماه نخست سال 1398رشد 40 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته صورت گرفته است .

به گزارش خبرگزاری برنا وبه نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، این فرودگاه در پنج ماه نخست سال جاری شاهد رشد ۴۰ درصدی در حمل بار هوایی ( کارگو ) نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده است.

بنابراین گزارش و با توجه به اعلام معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام در همین مدت زمان بخش آموزشی نیز بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

این گزارش می افزاید در حوزه خدمات آموزشی ، در فرودگاه پیام بصورت تجمعی بیش از ۱۱ هزار  نشست و برخواست  در ۵ ماه نخست سال ۹۸ پرواز صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

همچنین در حوزه حمل بار هوایی ( کارگو ) کالا ها نیز با حمل بیش از ۴۰۰ تن بار در ۵ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد رشد  ۴۰ درصدی بوده است .

گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در ابعادی به وسعت ۳۶۰۰ هکتار در مهر شهر کرج واقع شده است که اکنون خدمات هوایی حمل بار و کالا از این فرودگاه به اقصی نقاط جهان در حال انجام است و به زودی پرواز مسافری هم از این فرودگاه به مقصد  کیش و مشهد آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز