معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس :

۸ هزار دانش آموز دختر و پسر در طرح اوقات فراغت شرکت کردند

۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۴:۴۴
کد خبر: ۸۹۱۵۶۹
۸ هزار دانش آموز دختر و پسر در طرح اوقات فراغت شرکت کردند
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس از استقبال بی نظیر دانش آموزان و خانواده ها در طرح اوقات فراغت تقدیر و تشکر کرد و گفت: در تابستان امسال ۸ هزار دانش آموز دختر و پسر در این طرح شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا :سیدصالح رفعتی در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان گنبدکاووس که در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، با بیان اینکه استقبال و همکاری دانش آموزان و خانواده ها از طرح اوقات فراغت بسیار خوب و قابل تقدیر است، اظهار کرد: تابستان امسال ۸ هزار دانش آموز دختر و پسر در کلاس های اوقات فراغت شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه کلاس های مختلف تابستانی با تنوع و کیفیت بالا برای دانش آموزان برگزار شد، افزود: کلاس‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در دارالقرآن مبین، کانون دختران میثاق و پسران شهید رجایی و همچنین کلاس‌های رباتیک گروه پژوهش برای دانش‌آموزان برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به اینکه استقبال دانش آموزان از کلاس های اوقات فراغت تابستانی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: برگزاری کلاس های متنوع و مختلف با توجه به علاقه دانش آموزان در مقاطع مختلف موجب رغبت بیشتر شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت تابستانی شد.

رفعتی به کلاس های برگزارشده در طرح اوقات فراغت تابستانی اشاره کرد و گفت: کلاس های مختلف فرهنگی و هنری از جمله قرآن، بازیگری، صنایع دستی، آرایشگری و خیاطی برگزار شد.

وی توجه به ورزش و تربیت بدنی را از عوامل مهم تندرستی و نشاط در دانش آموزان دانست و افزود: در طرح کلاس های اوقات فراغت تابستانی  ۲۰ رشته ورزشی نیز از جمله فوتسال، فوتبال، بسکتبال، والیبال، هندبال، رزمی، ژیمناستیک، دوومیدانی، بدنسازی و ایروبیک آموزش داده شد.

گفتنی است در انتهای این مراسم معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس از مربیان و دانش آموزانی که در سطح کشور در رشته های مختلف فرهنگی، هنری، سرود، قرآن، طرح دادرس و تربیت بدنی حائز رتبه شدند، تجلیل و قدردانی کرد.

خبرنگار :الهام امینی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز