قهرمانی مشهد در لیگ وزنه برداری خراسان رضوی

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۰:۰۳
کد خبر: ۸۹۱۹۷۰
قهرمانی مشهد در لیگ وزنه برداری خراسان رضوی
رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی گفت: دومین دوره مسابقات لیگ وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی روز جمعه 8 شهریور ماه با قهرمانی مشهد در تربت جام به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سعید حسین زاده مقدم در این خصوص اظهار کرد: دومین دوره مسابقات لیگ وزنه برداری قهرمانی استان همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره اولین شهید دفاع مقدس، شهید محمد عثمان سروراحمدی در تربت جام برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات روز جمعه 8 شهریور ماه با شرکت 6 تیم از شهرستان های مشهد، تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، چناران و گناباد و با حضور 45 شرکت کننده در محل سالن وحدت تربت جام برپا شد.

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات، تیم مشهد قهرمان شد و تیم های تربت حیدریه و تربت جام به ترتیب دوم و سوم شدند.

حسین زاده ادامه داد: در بخش انفرادی نیز جواد خلیلی از مشهد، عباس شجاعی از تربت حیدریه و جواد قدسی از تربت جام به ترتیب در اوزان ۵۵، ۶۱ و ۶۷ کیلو گرم قهرمان شدند.

وی افزود: امیر رضا حبیب پور و ثارالله زهرایی از مشهد، حسین زیبایی از گناباد و امیر خوش خرام از مشهد در اوزان ۷۳، ۸۱، ۸۹ و ۹۶ کیلوگرم بر سکوی نخست ایستادند. 

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی بیان کرد: امیر هاتفی از مشهد، محمد فلاحی و علی محمدی از تربت جام نیز در اوزان ۱۰۲، ۱۰۹ و به علاوه ۱۰۹ کیلو گرم به قهرمانی رسیدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز