دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی:

همه دستگاه ها با تمام ظرفیت با الگوی مثلث اقتصادی فرهنگی همراهی کنند

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۲:۴۲
کد خبر: ۸۹۲۰۱۵
همه دستگاه ها با تمام ظرفیت با الگوی مثلث اقتصادی فرهنگی همراهی کنند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: همه دستگاه ها برای به نتیجه رسیدن اهداف مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی از تمام ظرفیت خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، غلامعلی صادقی در جلسه شورای اداری استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد و رئیس دیوان محاسبات کشور در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حرکت خوبی در استان با همکاری همه ارکان حکومت در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم با محوریت استاندار شروع شده است که دستگاه ها باید در این زمینه بیشتر همکاری کنند.

غلامعلی صادقی افزود: در همین فاصله کوتاه ادارات و سازمان هایی مثل سپاه، شهرداری، جهاد کشاورزی، سازمان زندان ها، اداره کل ثبت اسناد و آب منطقه ای با مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خوب همکاری کردند که امیدواریم ادارات دیگر هم با همین حرکت همراه شوند تا شاهد ثمرات بیشتر این مدل اقتصادی باشیم.

وی گفت: فرهنگی که گفته می شود کار نکنید و راحت تر باشید را اصلا قبول نداریم؛ کارگروهی تشکیل شده که در آینده نزدیک به سراغ ادارات و دستگاه ها خواهد آمد تا معلوم شود آن اداره و دستگاه مربوطه چقدر از ظرفیت خود استفاده کرده است؟

صادقی با عنوان اینکه امروز همه دستگاه ها باید از تمام ظرفیت خود برای ارائه خدمت به مردم و همراهی با مدل اقتصادی استفاده کنند، اضافه کرد: اگر در دستگاه ها گره هایی وجود دارد و لازم  است که مصوبه سران سه قوه را داشته باشیم، مدیران می توانند روی حمایت مسئولین استان  حساب باز کنند.

در ادامه این جلسه رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه در نظام بودجه ریزی کشور تغییرات اساسی ایجاد شده است، افزود: همه می دانیم که یک بودجه وابسته به نفت داریم، لذا با توجه به شرایط موجود می طلبد که نگاه جدیدتری به بودجه داشته و به سمت منابع دیگر برویم.

حجه الاسلام نصرالله پژمانفر ادامه داد: اگر می خواهیم به دنبال اقتصاد غیر وابسته به نفت برویم باید زیرساخت های آن را نیز فراهم کنیم و برای نجات کشور از اقتصاد وابسته به نفت راه حلی پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: در گذشته شرایطی بود که اگر می خواستیم سهم استان را از اعتبارات ملی واقعی تر کنیم با اعتراض استان های دیگر مواجه می شدیم اما در حال حاضر که ترکیب بودجه نویسی در حال تغییر است می توانیم تلاش کنیم بودجه استان واقعی تر شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز