مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان:

فعالیت ۱۳۵۰ عضو کودک و نوجوان در ۱۷ مرکز ثابت/ هدف ما در کانون، استعدادیابی است

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۵:۴۰
کد خبر: ۸۹۲۰۶۹
فعالیت  ۱۳۵۰ عضو کودک و نوجوان  در ۱۷ مرکز ثابت/ هدف ما در کانون، استعدادیابی است
محمدجوادمحمدی گفت: پروژه مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌آباد تا پایان سال مالی ۹٨تکمیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مرکز تخصصی علوم و نجوم، نگارخانه  و رونمایی از کتابخانه سیار شهری اداره کل کانون پروش فکری استان، اظهارکرد: با حمایت استاندار لرستان ومدیرعامل کانون، پروژه مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌آباد تا پایان سال مالی ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: هدف ما در کانون، استعدادیابی است، وبیش از40فعالیت درمراکزکانون به کودکان ونوجوانان ارایه می شود.

محمدی تصریح کرد: ۱۷ مرکز ثابت در استان داریم که ۱۳۵۰ عضو کودک و نوجوان در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان خاطر نشان کرد: در تیرماه سالجاری۵۸۴ نفر جذب عضو داشتیم و پایداری اعضا در این مدت زمان ۴۵۰ نفر بوده است کما اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بین مردم و جامعه به صورت جدی مشغول به فعالیت است.

  او با اشاره به کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌آباد نیز تاکید کرد: کارفرمای این پروژه اداره کل راه و شهرسازی لرستان است.

محمدی با بیان اینکه  محل تأمین اعتبار این پروژه استانی بوده و مدت قرارداد آن نیز یک سال است،ادامه داد: میزان اعتبار تخصیص یافته به پروژه مذکور ۳۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال است و مقرر شده تا پایان سال مالی ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

  مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان گفت: این پروژه به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۹۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

او با اشاره به رونمایی از  کتابخانه سیارشهری شماره2 کانون که توسط یک فرد خیّر خریداری شده است ،عنوان کرد: این خودرو پس از تجهیز به کتاب و سایر امکانات فرهنگی به مناطق حاشیه نشین شهرخرم آباد که فاقدمرکز ثابت هستند خدمت رسانی خواهدکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز