وزارت ورزش و جوانان باید به حوزه ازدواج توجه بیشتری داشته باشد

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۶:۱۵
کد خبر: ۸۹۲۰۷۶
وزارت ورزش و جوانان باید به حوزه ازدواج توجه بیشتری داشته باشد
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت:اشتغال و ازدواج ۲ مطالبه به حق حوزه جوانان است که وزارت ورزش باید با توجه و تمرکز بیشتر پیگیر تحقق اهداف در مورد آنها باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در نشست با روسا، نایب رییسان و دبیران هیات های ورزشی استان قزوین که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: اقدامات این وزارتخانه طی سال‌های گذشته در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار قابل توجه بوده است.

داود محمدی تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه ورزش انتظاراتی نیز وجود دارد که این وزارتخانه باید با همکاری مجلس در صدد رفع برآورده ساختن آنها برآید.
 وی با اشاره به تعطیلی ۱۰ ساله ساخت سالن ورزشی ۶۶ هزار نفری قزوین، اظهار داشت: خوشبختانه با فعالیت دوباره این پروژه از سال گذشته تاکنون انتظار داریم تا پایان سال آینده شاهد بهره‌برداری از این سالن باشیم.
  به گفته وی، با راه اندازی این سالن ورزشی سرپوشیده، قزوین می‌تواند با توجه به نزدیکی تهران میزبان شایسته‌ای در برگزاری رقابت‌های مهم بین المللی باشد.
  وی ادامه داد: با توجه به بلاتکلیفی ادامه پروژه استخر آبیک و لزوم احداث خوابگاه ورزشی در این شهر از وزارت ورزش و جوانان درخواست داریم تا نسبت به بهره برداری از این ۲ پروژه که از نیازهای ضروری منطقه نیز محسوب می‌شود، اقدام کند.
  وی به لزوم احداث سالن های اختصاصی برای بانوان و معلولان اشاره و افزود: برای تغییر کاربری ها و اختصاص مالیات ارزش افزوده به حوزه ورزش، مجلس شورای اسلامی مصوبات خوبی داشته و از این پس هم آماده همکاری با وزارت ورزش در جهت فعالیت های بیشتر نیز خواهد بود.

 

نظر شما