رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد:

اجرای طرح نظارتی لوازم التحریر ویژه بازگشایی مراکز آموزشی لرستان در سال۹۸

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۷:۴۲
کد خبر: ۸۹۲۰۷۸
اجرای طرح نظارتی لوازم التحریر ویژه بازگشایی مراکز آموزشی لرستان در سال۹۸
محمدرضا صفی خانی از اجرای طرح نظارتی لوازم التحریر ویژه بازگشایی مراکز آموزشی استان در سال98 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ صفی خانی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از 10 شهریور لغایت 10 مهر 98در استان لرستان اجرا می شود تا از برخی تخلفات در حوزه فروش لوازم و وسایل مدرسه جلوگیری به عمل آید.

او افزود: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مراکزآموزشی با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت ، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان برگزار می شود.

به گفته صفی خانی این طرح درقالب 30 اکیپ به صورت ثابت و سیار همزمان با سراسر کشور اجرا خواهدشد.

 او خاطر نشان کرد: در این طرح نظارت بر انواع فاکتور ، ارائه فاکتور فروش معتبر توسط واحد های عرضه کننده لوازم التحریر، دفتر دانش آموزی ، خودکار، مداد ، کیف و ممانعت از فروش اجباری نوشت افزار به صورت سبدی به مشتریان و نظارت بر رعایت درصد سود مجاز در مقاطع عمده و خرد فروش انجام میشود.

صفی خانی گفت: جلوگیری از عرضه انواع اقلام نوشت افزار تقلبی و غیر استاندارد وبرخورد قانونی با کالاهای قاچاق در سطح بازار و همچنین جلوگیری از عرضه هرگونه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیر اخلاقی در سطح بازار از دیگر اهداف این طرح می باشد.

او با بیان اینکه  هم استانی های عزیزدر صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه می‌توانند با سامانه 124 سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان تماس حاصل فرمایند،تاکید کرد: جهت رفاه حال هم استانی های عزیز در صورت نیاز نمایشگاه لوازم التحریر ، کیف،کفش در مرکز استان و شهرستان های تابع که اعلام آمادگی نمایشگاه نمایند برگزار می شود و کلیه لوازم التحریر موردنیاز دانش آموزان 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز