با ارائه گزارش در نمازجمعه توسط فرماندار پارس آباد

اختتامیه برنامه های هفته دولت در شهرستان پارس آباد

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۴:۰۳
کد خبر: ۸۹۲۱۱۶
فرماندار شهرستان پارس اباد برپایی سیزدهمین اردوی میز خدمت در آخرین روز از هفته دولت را توفیقی برای خدمت به مردم شریف دانست و گفت: گفتگوی صمیمی و نزدیک با شهروندان در راستای تکریم ارباب رجوع، پیام آور وحدت و یکدلی میان مردم و مسئولان می باشد مضافا اینکه وسیله ای برای رسیدگی سریع ، بدون واسطه و بی کم و کاست به مشکلات و معضلات مردم می شود.

به گزارش برنا،علایی با اشاره به اینکه هشتم محرم به نام شهرستان پارس آباد  ثبت شده و حماسه حضور عاشقان در این روز عزیز از شبکه های سبلان و سراسری پوشش زنده خواهد شد، گفت: اگر عزتی است و ایثار و شهادتی تبلور می نماید و نهضت و انقلابی شکل گرفته که پرچم استکبار ستیزی و عزت را بالا می برد همه در سایه نهضت سید الشهدا و عشق به اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش است که درس آزادگی را در تاریخ جهان به ثبت رسانده است.

وی همچنین از آماده بودن بیش از 2240 میلیارد ریال  پروژه و طرح جهت بهره برداری در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: امسال به مناسبت هفته دولت بیش از 51 طرح و پروژه برق رسانی و عمران شهری و روستایی و مخابراتی و گاز رسانی و ... با اعتبار بیش از 170 میلیارد ریالی افتتاح و بیش از 207 میلیارد تومان از این پروژه ها نیز برای سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان اردبیل آماده بهره برداری است.

فرماندار به مطالبات مردمی در حوزه راههای مواصلاتی ، فرودگاه ، تجهیزات بیمارستان ، جذب سرمایه گذار ، حل مشکلات عشایر و روستاهای محدوده نشین کشت و صنعت ها  ، حل مشکل اشتغال و سرمایه گذاری و توسعه آبیاری تحت فشار اشاره کرد و گفت: در طول یک سال گذشته به جد پیگیر تمامی این مشکلات بوده و خوشحالیم که بخش عمده از این مطالبات تسریع شده و در حال مرتفع شدن است.

او از حضور سرمایه گذاران در حوزه صنایع تبدیلی در ناحیه صنعتی و پالایشگاه ذرت ، پوره میوه ، رب و فرآوری بادام زمینی خبر داد و گفت: این سرمایه گذاری ها تحت حمایت ما هستند و ضمن جلوگیری از خام فروشی باعث ارتقا سطح اشتغال خواهند شد.

فرماندار پارس آباد از تعطیلی پروازهای فرودگاه انتقاد کرد و گفت: میلیاردها ر یال برای راه اندازی این فرودگاه هزینه شده و محرومیت شهروندان از امکانات تحمیل بار مالی برای دولت و ملت است و در شرایطی که بهانه عدم توجیه اقتصادی شرکت هواپیمایی نیز با چارتری 15 صندلی رفت و برگشت بلیط مهار شده است دلیلی برای تاخیر در برقراری پروازها مبنالی منطقی و قانونی ندارد.

علایی با بیان اینکه انقلابی با بهره برداری از پایاب سد خدا آفرین و شهرک گلخانه ای 1500 هکتاری در منطقه در حال وقوع است، گفت: از کشاورزان دعوت می شود از مزایای استثنایی 85 درصد یارانه دولتی برای توسعه آبیاری تحت فشار بهره مند شوند،تا ضمن افزایش بهره وری برای کشاورزان از زه دار شدن اراضی کشاورزی هم مصون باشیم.

وی به اتفاق فرهنگی اخیر رونمایی از تندیس استاد شهریار اشاره کرد و گفت: هر چند با اقدام بی تدبیری که در تخریب سردیس استاد شهریار اتفاق افتاده بود احساسات عمومی مردم جریحه دار شده بود اما با رونمایی از تندیس فاخر استاد شهریار در ورودی شهر و در میدان بزرگ  در مسیر تردد مسافران خارجی رضایت عمومی تاحدود زیادی بدست آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز