استاندار گلستان در نماز جمعه گرگان:

مرز اینچه برون مزیتی بی نظیر برای کشور است/ از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۷:۴۰
کد خبر: ۸۹۲۱۱۹
مرز اینچه برون مزیتی بی نظیر برای کشور است/ از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کنیم
استاندار گلستان در آخرین روز از هفته دولت با اشاره به اینکه گلستان یکی از معدود استان های کشور است که از ظرفیت مرز دریایی، هوایی و زمینی برخوردار است، اظهار کرد: مرز اینچه برون ، مرزی بی نظیر برای کشور است و طی دیدار هایی که با ریاست مجلس داشتم ، تلاش داریم هرچه سریعتر مصوبه نهایی منطقه آزاد اینچه برون را دریافت کنیم و کاری اساسی در استان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  حق شناس 8 شهریور در آخرین روز هفته دولت و در بین نماز ظهر و عصر جمعه گرگان که به امامت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان اقامه شد، با مردم از اقدامات و فعالیت های دولت در استان سخن گفت و تصریح کرد: در حال حاضر روزانه از مرز اینچه برون 50 تا 60 کامیون و 250 تا 300 مسافر عبور می کنند که قطعا ظرفیت این مرز بیش از اینهاست و منطقه آزاد می تواند زمینه رونق و توسعه گلستا را فراهم آورد.

وی افزود: کل بودجه عمرانی ملی و استانی ما هزار میلیارد تومان بیشتر است که معمولاً تخصیص ها 60 تا 70 درصد محقق می شود اما در حال حاضر سرمایه گذاری در گنبد کاووس با 500 میلیارد تومان در حال سرمایه گذاری است.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از سرمایه گذاران گفت: درب اتاق بنده و تمام مدیران استان باید برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و جذب سرمایه های آنها در جهت فراوری محصولات با کیفیت استان و ایجاد صنایع لازم ، باز باشد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی اشتغال پایدار را برای استان به همراه دارد و این گام محکمی در راستای توسعه استان است.

حق شناس مسئله خلیج گرگان را مسئله پراهمیتی برای استان دانست و یادآور شد: در خصوص احیای خلیج گرگان امیدواریم با سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به استان این مسئله به سرانجام برسد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام ، گفت: این ایام گنجینه ای از معارف دینی و انسانی است و اگر چنانچه مقوله عاشورا بدرستی تبیین شود از بسیاری مشکلات ضد فرهنگی بیمه خواهیم شد و باورهای دینی در جامعه تقویت خواهدشد.

لازم به ذکر است پیش از نماز سیاسی عبادی جمعه ، استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان در مراسم جشن نیکوکاری شرکت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز