مدیرعامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور خبر داد:

کمبود امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در دانشگاه فرهنگیان/ تشکیل بانک اطلاعاتی خیرین و نیکوکاران

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۴:۳۴
کد خبر: ۸۹۲۷۶۶
کمبود امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در دانشگاه فرهنگیان/ تشکیل بانک اطلاعاتی خیرین و نیکوکاران
مدیرعامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور ضمن بیان اینکه در دانشگاه فرهنگیان امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به اندازه کافی وجود ندارد از تشکیل بانک اطلاعاتی خیرین و نیکوکاران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی احمدی در جمع خبرنگاران گلستانی و در حضور هیئت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان ضمن بیان اینکه تربیت معلم قیمتی از اولویت های دانشگاه فرهنگیان می باشد، تصریح کرد: متاسفانه ایران با نزول نسبت به گذشته در رتبه 29 امورخیریه و نیکوکاری در بین 146 کشور قرار دارد.

وی تاکید کرد: نوع برنامه ریزی های کشور ها میتواند باعث ترقی در امور نیکوکاری و خیریه شود.

احمدی تصریح کرد: بایستی در امور خیریه از جزیره ای عمل کردن پرهیز شود و خیریه ها در حوزه های مختلف همسو با همدیگر حرکت کنند.

مدیرعامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: رسالت اصلی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان ایجاد پردیس های جدید با استاندارد های روز و  ساخت دانشگاه جامع فرهنگیان استان گلستان می باشد.

وی ضمن بیان اینکه تربیت معلم دغدغه مند از جمله اولویت های این دانشگاه می باشد، بیان داشت: متاسفانه در حال حاضر امکانات نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای محقق سازی این امر در دانشگاه فرهنگیان با توجه به نوپا بودن آن در ساختار جدید وجود ندارد.

احمدی تصریح کرد: امیدواریم بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان با حرکت و ایجاد شعبه بنیاد خیرین در کنار بودجه های ناچیز اعتبارات دولتی بتوانند نواقص دانشگاه فرهنگیان را برطرف نماید.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر رتبه های تک رقمی اقبال خوبی نسبت به ورود به دانشگاه فرهنگیان دارند، یادآور شد: معلم ها نبایستی به شغل دوم روی بیاورند زیرا دانش آموز و معلم بزرگترین سرمایه های یک کشور هستند.

وی افزود: امیدواریم استان های دیگر با الگو گرفتن از شاخصه های مهم و تاثیر گذار گلستان در تاسیس شعبه بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان از این استان تاثیر بگیرند.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از تشکیل یک بانک اطلاعاتی و شفاف سازی در زمینه امور خیریه و نیکوکاری، یادآور شد: امیدواریم در گلستان با تشکیل بانک اطلاعاتی خیرین و نیکوکاران و همسو شدن و لینک شدن با خیرین کشوری و ارائه فرم اولویت بندی نیاز ها با ظرفیت استان و ظرفیت ملی در اقدام به برطرف کردن نیازها و جبران نواقص گام های موثری برداشته شود.

 

نظر شما