آیت الله العظمی "علوی گرگانی" :

وجود نیروی انتظامی برای کشور بسیار ارزشمند است

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۵:۱۸
کد خبر: ۸۹۲۷۹۴
وجود نیروی انتظامی برای کشور بسیار ارزشمند است
آیت الله العظمی "علوی گرگانی" گفت: وجود نیروی انتظامی برای کشور بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله "علوی گرگانی" در دیدار با فرمانده انتظامی گلستان، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم ناجا در سطح جامعه، گفت: بر اساس آموزه های قرآن کریم، رضایتمندی مردم یکی از ملاک های تقرب به خداوند است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به خدمت رسانی پلیس به عموم مردم و رضایت شهروندان از اقدامات ناجا، اظهار داشت: وجود نیروی انتظامی برای کشور بسیار ارزشمند بوده و امروز ناجا یکی از محبوب ترین سازمان ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان دعاگوی فرزندان خود در نیروی انتظامی هستند، افزود: تامین امنیت برای شهروندان یکی از با ارزش ترین، سخت ترین و مهمترین اقداماتی است که بر عهده پلیس قرار داشته و پاداش آن نزد خدای متعال محفوظ است.

وی گلستان را به دلیل وجود اقوام و فرهنگ های متعدد، استانی حساس برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم در گلستان از اقوام و مذاهب مختلف با وحدت، آرامش و همدلی زندگی می کنند لذا شایسته بهترین خدمت رسانی هستند.

مرجع تقلید شیعیان در پایان با بیان اینکه وجود سردار قاسمی که از فرماندهان سخت کوش، متدین و با تجربه ناجا هستند برای استان گلستان نعمت است، تصریح کرد: مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و همواره قدردان تلاش های بی وقفه ماموران پلیس هستند.

شأنی جز خدمت به مردم نداریم

در ادامه این دیدار سردار "روح الامین قاسمی" گفت: پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی شأنی جز خدمتگزاری به مردم نداشته و با تمام وجود برای دفاع از امنیت و آرامش جامعه تلاش خواهد کرد.

فرمانده انتظامی گلستان امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: برنامه ها و طرح های هدفمندی در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان در نظر گرفته شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر رعایت 3 اصل اخلاق، انضباط و تلاش، گفت: ولایتمداری پلیس به معنای کار و تلاش مضاعف و خدمت صادقانه به شهروندان بوده و باید این 3 اصل همواره سرلوحه کار ما قرار داشته باشد.

سردار قاسمی با اشاره به افزایش چشمگیر دستگیری مخلان امنیت مردم در ماه های اخیر که رضایت شهروندان و مسئولان را به دنبال داشته است، بیان کرد: دوران عرض اندام کردن مجرمان و هنجارشکنان پایان یافته و مقتدرانه با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز