امیری در گفت و گو با برنا کرمانشاه خبرداد؛

به زودی لیگ کشتی کرمانشاه در رده نوجوانان و جوانان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۰:۲۸
کد خبر: ۸۹۲۹۸۵
به زودی لیگ کشتی کرمانشاه در رده نوجوانان و جوانان برگزار می شود
مسئول کمیته لیگ کشتی استان کرمانشاه گفت: دوباره لیگ استان را احیا کردیم و در مرحله بعدی هم در نظر داریم که در رده های نوجوانان و جوانان هم لیگ را برگزار کنیم و همچنین در نظر داریم لیگی بصورت منطقه ای برگزار کنیم و پوشش آن لیگ غرب کشور باشد.

فرشاد امیری مسئول کمیته لیگ کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه اظهار کرد: لیگ خردسالان و نونهالان را تحت لیگ پایه برگزار کردیم که هنوز هم در حال برگزاری است، در خردسالان شش تیم به صورت دو گروه سه تیمی و در نونهالان یازده تیم یک گروه پنج تیمی و یک گروه شش تیمی حضور داشتند.

امیری اضافه کرد: با توجه به شناخت قبلی از تیم و قرعه کشی که انجام به صورت متمرکز انجام شد یعنی هر گروه در یک منطقه ، بعضی از هفته ها در دو شهر استان ما همزمان مسابقه داشتیم.

 امیری گفت: هفته گذشته فینال لیگ خردسالان هم برگزار شد که در نهایت تیم دانشگاه آزاد کنگاور اول شد، تیم آران و بید گل کرمانشاه دوم شد و تیم مقاوت بسیج کرمانشاه هم سوم شد در مجموع لیگی با حضور 17 تیم در سطح استان خوب برگزار شد.

مسئول کمیته لیگ کشتی استان کرمانشاه افزود:  پنج سال در کرمانشاه لیگی نداشتیم ما دوباره لیگ استان را احیا کردیم و در مرحله بعدی هم در نظر داریم که در رده های نوجوانان و جوانان هم لیگ را برگزار کنیم. همچنین در نظر داریم لیگی بصورت منطقه ای برگزار کنیم و پوشش آن لیگ غرب کشور باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز