فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی گلستان در نمایشگاه ملی صنایع دستی

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۶:۴۱
کد خبر: ۸۹۳۰۸۵
فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی گلستان در نمایشگاه ملی صنایع دستی
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از فروش نزدیک به 10 میلیارد ریالی هنرمندان استان در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مریم حاجی ابراهیمی دوشنبه 11 شهریورماه با اعلام این خبر گفت : 11 هنرمند استان در  9 غرفه  و 2 آلاچیق ، در طول مدت حضور خود در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران  9 میلیارد و 622 میلیون و 400 هزار ریال فروش محصول داشتند.

وی خاطر نشان کرد : صنعتگران استان علاوه بر این میزان فروش ، سفارشاتی از قبیل گبه ، سفال ، چرم و... را نیز دریافت کردند که این امر موجب ورود سرمایه خوبی به استان خواهد شد .

حاجی ابراهیمی یادآور شد: هنرمندان استان گلستان در این نمایشگاه رشته های سفال و سرامیک هفت رنگ ، بافته های داری و غیر داری ، چرم دوزی ، نساجی سنتی ، نمدمالی ، سوزندوزی ترکمن و سوزندوزی بلوچ از گلستان را به معرض نمایش عموم گذاشتند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان گلستان تصریح کرد : یکی از گام های موثر برای کسب جایگاهی مناسب در بازارهای صنایع دستی، معرفی هرچه بیشترمحصولات صنایع دستی وآشنایی بدون واسطه مخاطبان با رشته های مختلف صنایع دستی استان است که دراین زمینه شرکت در انواع نمایشگاه و جشنواره ها برای تبلیغ صنایع دستی از اهمیت زیادی برخوردار است.

لازم به ذکر است، سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از تاریخ 3 تا 9 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز