معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

حرکت در مسیر قانون و بی‌طرفی رویکرد اساسی ستاد انتخابات استان است

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۲:۳۱
کد خبر: ۸۹۳۱۲۱
حرکت در مسیر قانون و بی‌طرفی رویکرد اساسی ستاد انتخابات استان است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی رویکرد ستاد انتخابات استان را حرکت در مسیر قانون و بی‌طرفی اعلام کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا بستر حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن جعفری در جلسه ستاد انتخابات استان که در محل دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای پمپاژ یاس و نامیدی در جامعه به کار گرفته است لذا اهمیت انتخابات سال جاری بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به فعالیت رسمی 53 حزب در استان بیان کرد: در زمینه فعالیت احزاب، ساماندهی بسیار خوبی صورت گرفته است و اکنون احزاب دارای شناسنامه به نظم بخشی مناسبی رسیده اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در خصوص سیاست های مدنظر این ستاد در انتخابات پیش رو تشریح کرد: یکی از سیاست های ستاد انتخابات این است که هجمه های فرهنگی و اقتصادی با منشاء خارج کشور مدیریت شود.

جعفری افزود: دشمنان به دنبال این هستند که از طریق حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، اثر مستقیم بر میزان مشارکت مردم در انتخابات بگذارند که این مسئله وظیفه اعضای ستاد انتخابات استان را سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: در  داخل کشور هم عده ای به دنبال القای یاس و نامیدی به قشرهای مختلف مردم هستند اما بدون شک با حضور آگاهانه مردم به اهداف خود نخواهند رسید.

جعفری ادامه داد: در حوزه آموزش دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رویکرد ما در ستاد انتخابات استان علاوه بر حرکت در مسیر قانون، بی طرفی کامل اعضای این ستاد در انجام وظایف است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از وظایف ما بستر سازی برای مشارکت گسترده مردم است که در این زمینه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا شاهد یک انتخابات پرشور باشیم.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مجریان باید بستر انتخابات سالم و قانونمند را فراهم کنند، گفت: باید زمینه گفت وگوی انتخاباتی بین  مردم، احزاب، گروه های سیاسی، فعالان حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را فراهم کنیم تا از فضای تهمت، توهین، وارد شدن به حریم خصوصی و افشاگری که بر خلاف ارزش های دینی است، پرهیز شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز