امروز رخ داد؛

عذرخواهی عضو شورای شهر از شهروندان مشهدی بابت ناوگان اتوبوسرانی

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۲:۴۱
کد خبر: ۸۹۳۱۸۸
عذرخواهی عضو شورای شهر از شهروندان مشهدی بابت ناوگان اتوبوسرانی
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد بر آمادگی شهرداری این کلانشهر برای خرید اتوبوس تاکید و بیان کرد: به دلیل وضعیت موجود مشکلاتی در این خصوص وجود دارد لذا از شهروندان مشهدی عذرخواهیم که مجبورند زمان بیشتری در ایستگاهها معطل اتوبوس باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شهناز رمارم در نشست امروز شورای شهر مشهد با موضوع بررسی لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ سازمان اتوبوسرانی این کلانشهر که مورد تصویب نیز قرار گرفت، افزود: شهروندان از وضعیت سامانه سرمایشی و گرمایشی اتوبوسهای درون شهری هم گلایه زیادی دارند لذا تجهیز ناوگان اتوبوسرانی مشهد می بایست مورد توجه قرار گیرد تا تمهیداتی برای رفع مشکلات آن اندیشیده شود.

معاون اداری مالی سازمان اتوبوسرانی مشهد نیز در این نشست گفت: بازسازی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده و تجهیز آنها به سامانه سرمایشی تا بهمن ماه امسال به پایان می رسد.

سهیل امین الشریعه افزود: سال آینده نیز در بخش اتوبوسهای سازمانی اتوبوسرانی مشهد همه اتوبوسها مجهز به سامانه سرمایشی خواهند شد.

همچنین در این نشست لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ سازمان اتوبوسرانی مشهد از حیث منابع و مصارف هر یک به مبلغ هزار و ۸۷۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون و ۷۲۶ هزار ریال مصوب شد.

۱۵۰ میلیارد ریال هزینه سالانه آتش نشانی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد نیز در نشست امروز شورای اسلامی این شهر مشهد گفت: ظرف سه سال اخیر برای ارائه خدمات آتش نشانی و ماموریتهای این سازمان در حریم کلانشهر مشهد ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود: راهکار قانونی مشخصی برای اخذ این مطالبات و خدمترسانی در حریم شهر مشهد وجود ندارد. هم اینک بهای خدمات آتش نشانی به شهروندان بر اساس استقرار و ماموریتهای درون شهری مشهد است.

وی ادامه داد: برای تعیین بهای خدمات آتش نشانی در ماموریتهای حریم شهر پارامترهای مختلفی مطرح و فهرست بهای خدمات در این مناطق توسط مشاور در دست تهیه است.  
رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای شهر مشهد نیز گفت: هزینه بالایی برای آماده سازی سازمان آتش نشانیبه منظور ارائه خدمات در مواقع خاص و بحرانی، صورت می گیرد لذا می بایست در خصوص ارائه خدمات در محدوده خارج از شهر مشهد تدابیر ویژه ای وجود داشته باشد.
احمد نوروزی افزود: برش بودجه ای در مناطق پیرامونی و حریم شهر مشهد تدوین شده که از سوی کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای شهر در دست بررسی است.
در ادامه نشست شورای اسلامی شهر مشهد، تفریغ بودجه پارسال سازمان آتش نشانی این کلانشهر از حیث منابع و مصارف هر یک به مبلغ هزار و ۴۵۰ میلیارد و ۷۹۱ میلیون و ۴۷۷ هزار ریال مصوب شد.  

تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد، سازمان مدیریت پسماند، سازمان پارکها و فضای سبز و نیز شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد از دیگر مصوبات نشست امروز شورای اسلامی شهر مشهد بود.

 

نظر شما