فرمانده انتظامی لرستان:

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای استقرار نظم و امنیت برنامه های ماه محرم /هیئت های مذهبی هماهنگی و همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۵:۵۶
کد خبر: ۸۹۳۲۰۸
آمادگی کامل نیروی انتظامی برای استقرار نظم و امنیت برنامه های  ماه محرم /هیئت های مذهبی  هماهنگی و همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند
سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای استقرار نظم و امنیت مراسم ها و برنامه های ماه محرم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در  برگزاری جلسه هم اندیشی و هماهنگی با مسئولان هیئات مذهبی خرم آباد به برگزاری نشست ها و جلسات مختلف درون و برون سازمانی برای تامین نظم و امنیت مطلوب در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اشاره  و اظهار کرد:  با همراهی عموم عزاداران حسینی برنامه ها  همچون سال های گذشته در اوج انضباط و آرامش برگزارشود.

اومشارکت عمومی شهروندان را در ارتقاء نظم و امنیت به عنوان یک راهبرد کلیدی در جامعه مطرح کرد و افزود : نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری مردم حاصل نخواهد شد و باید بدانیم هیئات مذهبی یک فرصت مهم در جهت افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی هستند.

فرمانده انتظامی لرستان ماه محرم  را فرصت طلایی مودت و همدلی هیئات عزاداری با پلیس عنوان کرد و از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای استقرار نظم و امنیت در مراسم و برنامه های این ماه خبرداد.

او تعامل و همکاری مدیران و مسئولان هیئات سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با نیروی انتظامی را ضرورتی اجتناب ناپذیر در برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه ها برشمرد و افزود : بصیرت و آگاهی هیئات مذهبی خط بطلان بر ترفندها و توطئه های دشمنان است .

سردار مهدیان نسب با اشاره به این که  امام حسین (ع) برای احیای نماز و اقامه نماز در بدترین اوضاع وشرایط در روز عاشورا ، نماز را به جماعت برپا کرد تا به همه اعلام کند برای احیای دین اسلام وارد صحنه جنگ شده است نه برای حکومت ،خاطر نشان کرد: افتخار ما کارکنان نیروی انتظامی این است که جزو سربازان ولایت،انقلاب و خادمان هیئات مذهبی هستیم و بر خود می بالیم که در کنار آنها به عزاداری برای امام حسین (ع) و شهدای کربلا خواهیم پرداخت.

  فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا برپایه حفظ ارزش ها استوار است ،گفت: فلسفه قیام امام حسین (ع) مرگ با عزت و دوری جستن از زندگی با ذلت است.

او با بیان این که باید با تقویت قوه ایمان و تقوا، باورهای دینی خود را خالص نگه داریم و از امکانات موجود در جهت ترویج فرهنگ نهضت عاشورا و جلوگیری از آسیب ها و هجمه نرم دشمن بهره ببریم  از مسئولان  هیئات مذهبی خواست ؛  تلاش خود را برای برگزاری مراسم عزاداری پرشور و با کیفیت در این ایام بکار گرفته و زمینه برگزاری عزاداری درخور و شایسته حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را همانند سنوات گذشته فراهم و با نیروی انتظامی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند .

 

نظر شما