نایب قهرمانی دختران شناگر خراسانی در المپیاد استعداد های کشور

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۶:۴۵
کد خبر: ۸۹۳۵۶۸
نایب قهرمانی دختران شناگر خراسانی در المپیاد استعداد های کشور
نایب رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت: دومین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور از 8 تا 10 شهریور ماه با نایب قهرمانی دختران شناگر خراسان رضوی در رده سنی 15-16 سال در تبریز به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، زهرا موسوی در این خصوص اظهار کرد: دختران شناگر خراسان رضوی در دومین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور با کسب 3 مدال طلا، 8 مدال نقره و 9 مدال برنز، در مجموع 20 مدال رنگارنگ برای استان به ارمغان آوردند.

وی افزود: این مسابقات در رده سنی 15-16 سال با نایب قهرمانی خراسان رضوی به پایان رسید و تیم های تهران و البرز به ترتیب اول و سوم شدند.

نایب رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی تصریح کرد: تیم خراسان رضوی با ترکیب فریبا جهان دیده، رزا استیلایی، زینب قربانی، روشا فلاح، یکتا حیات بخش، فاطمه اسماعیلی، هلیا جعفری، مهلا نوده خز عل، پرنیان ظریف برگی و حنانه ملکوتی به سرپرسرتی زهرا موسوی و مربیگری تحقیقی به این مسابقات اعزام شد.

موسوی بیان کرد: در این دوره از مسابقات، رزا استیلایی در ماده 50و 100 متر قورباغه رتبه نخست و 200 متر کرال پشت رتبه دوم را کسب کرد و هلیا جعفری در ماده های 50، 100 و 200 متر قورباغه به مقام سوم رسید.

وی ادامه داد: پرنیان ظریف برگی نیز در 50 و 100 متر کرال پشت به رتبه سوم و در 200 متر کرال پشت به رتبه دوم دست یافت، همچنین زینب قربانی در 400 متر آزاد و 50 متر قورباغه به ترتیب رتبه سوم و دوم را از آن خود کرد. 

نایب رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی اضافه کرد: فاطمه اسماعیلی در ماده های 50، 100 و 400 متر آزاد مدال نقره را از آن خود کرد، همچنین مهلا نوده خز عل در ماده 200 متر مختلط انفرادی طلا گرفت و در ماده 100 متر قورباغه و 200 متر قورباغه به ترتیب دوم و سوم شد.

موسوی گفت: خراسان رضوی در رشته های 4 در 100 متر آزاد و مختلط تیمی رتبه سوم را کسب کرد و در ماده 4 در 50 متر آزاد به رتبه دوم رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز