در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در طرح سه شنبه ها با جوانان مطرح شد:

لزوم تعامل بیشتر بین تشکل های دستگاه های مختلف

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۳:۵۲
کد خبر: ۸۹۳۶۱۲
لزوم تعامل بیشتر بین تشکل های دستگاه های مختلف
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: سمن هایی که از دستگاه های مختلف مجوز دریافت کرده اند برای خود حریم ایجاد نموده اند و بایستی سعی در برقراری تعامل بیشتر با یکدیگر را داشته باشند.

بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان سه شنبه 12 شهریور در‌ جهت اجرای طرح سه شنبه ها با جوانان در خانه جوان استان گلستان در جمع جوانان حضور یافت که در این نشست جوانان به بیان دغدغه ها و مطالبات خود پرداختند.

وی در خصوص میزان ارتقاء و آگاهی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان و اهمیت قائل شدن برای تشکل ها در سال های اخیرعنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از طرح ها و پروژه ها در سطح استانی و ملی به تشکل های مردم نهاد سپرده می شود و جوانان در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند.

طیبی ضمن بیان وضعیت خوب تشکل ها در استان گلستان نسبت به سایر استان اظهار کرد: با توجه به فعالیت گسترده سمن های استان، متاسفانه موسساتی که از دستگاه های مختلف مجوز دریافت کرده اند برای خود حریم ایجاد نموده اند.

وی اضافه کرد: تشکل های مردم نهاد بایستی سعی در همکاری بیشتربا یکدیگر داشته باشند زیرا عدم تعامل مانعی برای هم افزایی و ارتقاء تشکل ها میشود.

در پایان این نشست مقرر شد  در جهت  ارتقاء سطح تعامل در بین موسسات، در هفته های آینده دیدار با جوانان در محل دفاترتشکل های مردم نهاد برگزار گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز