رضا نظری در گفت و گو با برنا کرمانشاه:

مسابقات تیراندازی شکارچیان برای حمایت از محیط زیست برگزار شد/ اگر حمایت شود هرماه مسابقات برگزار می‎کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۹:۱۰
کد خبر: ۸۹۳۷۱۲
مسابقات تیراندازی شکارچیان برای حمایت از محیط زیست برگزار شد/ اگر حمایت شود هرماه مسابقات برگزار می‎کنیم
رییس هیات تیراندازی استان کرمانشاه گفت: در نظر داریم علاقه مندان به شکار را به رشته مهیج تیراندازی هدایت کنیم که اگر اداره کل محیط زیست و سایر دوستداران محیط زیست حمایت کنند می توانیم هرماه این مسابقات را برگزار کنیم.

 رضا نظری رییس هیات تیراندازی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه گفت: سومین جشنواره تیراندازی شکارچیان از سری مسابقات شبه شکار با حضور مدیرکل محیط زیست و جمعی از مسئولین استان در دهکده المپیک برگزار شد که این مسابقه را با هدف استعدادیابی و حمایت از محیط زیست برگزار کردیم تا بتوانیم از پتانسیل موجود در استان استفاده کنیم، افراد مستعد را شناسایی کنیم و آنها را راهی مسابقات اهداف پروازی کشوری کنیم.

او افزود: خوشبختانه در مسابقات آزاد اخیر کشوری در رشته اهداف پروازی تیراندازان کرمانشاهی آقایان کیوان درویشی و حمیدرضا احمدی مقام سوم را کسب کردند.

نظری اضافه کرد: در نظر داریم علاقه مندان به شکار را به رشته مهیج تیراندازی هدایت کنیم که برای این کار نیازمند اهدای جوایز به شرکت کنندگان جهت افزایش انگیزه هستیم که اگر اداره کل محیط زیست و سایر دوستداران محیط زیست حمایت کنند می توانیم هرماه این مسابقات را برگزار کنیم.

رییس هیات تیراندازی استان کرمانشاه در رابطه با امکانات سایت اهداف پروازی گفت: از سال 1393 تا کنون سه توافقنامه برای تکمیل این سایت انجام شده و نتیجه ای حاصل نشده است اما با مذاکرات و درخواست های مکرر برای تامین نیاز ورزشکاران این رشته با مدیرکل محترم ورزش و جوانان و فرماندار محترم کرمانشاه مقرر شده تا از محل اعتبارات امسال اقدامی صورت گیرد.

انتهای پیام/ ش

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز